1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het verwijderen van een discussie

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Willem, 21 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Best. Probeer dan ook met concrete zaken te kopen. Het is nu één grote waas.

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik richt mijn kritiek voornamelijk op jou, dat weten we allebei, toch? Jij bent een mod en ik niet, dat weten we beide ook, toch?
    Dat is iets wat jij gezegd hebt.

Voor mij betekent dit dus, dat jij als mod, je makkelijk van af kan brengen. Je zegt, hier ben ik klaar mee. Dat komt op mij héél duidelijk over als het wegwuiven van mijn kritiek. Want als degene waar ik mijn kritiek op richt, zich makkelijk er van weg kan draaien, wat moet ik dan?
    Waarom vind jij oeverloze gelul? Ik probeer zo goed mogelijk te verwoorden wat ik fout vind, en wat ik fout vind neemt toe met een post als deze, of onderstaande quote.

Triest klein kind, ik? Bashen, ik? Ik kom niet aan met triest klein kind. Ik vind jouw reactie, 'triest klein kind', maar blijk geven aan wie hier een klein kind is. Maar dat is natuurlijk mijn mening.

Zal ik doen.

3. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ja maar waarom? Als je het toch onzin vindt? Waarom zou je je dan aanpassen. 8)

4. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ja willem. Sorry :): Sorry, sorry sorry, ik zal het niet meer doen. :)

Ik heb toch op je gereageerd. Meerdere keren zelfs. Dat jij daar niets mee doet (ik heb nog steeds geen antwoord gezien) is je eigen probleem.

En ja, je loopt wel te bashen.

//edit;

Om hem tegemoet te komen.

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Wat ben je een schatje. :{

Ik heb ook aangegeven dat dit antwoord nog komt. Kijk met plezier uit naar het volgende topic Goiz, hopelijk vind je daar je antwoorden.

Vind je? Voor zover ik weet gaat bashen vaak gepaard met geflame, inhoudsloze reacties of reacties die nergens op slaan. Ik probeer zo goed mogelijk elke keer te zeggen wat mij dwars ligt. Nu gaat de discussie alleen daar nog over, of ik al dan niet bash, wie al dan niet goede dingen zegt.
    Daarom maak ik een nieuw topic aan.

Nogmaals, je bent een schat. :)

6. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    'Liever met ma Flodder in een teil, dan spammen in de mijl' :+

Sorry, kon het niet laten. Ik blijf wel uit dit topic vanaf nu, maar het lijkt wel de gedachte van sommige members hier :)

7. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Oke even voor de duidelijkheid, je enige punt is dus;

Wanneer een moderator een onzin thread opent mag het wel en zijn er geen consequenties aan gebonden en wanneer een member dit doet hangen er wel consequenties aan terwijl men in beide gevallen hetzelfde doet.

Dit is het enige punt dat je wilt maken. Het niveau van TGM heb jij niks mee te maken. Het verwijderen van posts is een misverstand.

8. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Fine, ik hoop dat die op wat anders uitdraait, want wat je hier doet is alleen maar mij persoonlijk aanvallen. Maar goed, whatever rocks your boat.

Ik heb mijn mening gegeven (hier) en ik heb je gezegd dat ik de GM maar even zal laten voor wat het is, om maar even niet op te lange tenen te gaan staan. Wat wil je dan nou nog meer?

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
  10. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Dan doe ik deze op slot..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina