1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Web ontwikkelaars Topic [deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Distoration, 16 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat snap ik, hoe ik het moet veranderen ;)

Maar niet waarin.
    Goed lezen :+

Doe eens een suggestie waarin ik de andere pagina's zou moeten veranderen?

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je moet sowieso de woorden:

• Accomodatie
    • Activiteiten
    • Prijzen & Bezetting
    • Contact
    gebruiken op de desbetreffende pagina.

3. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
  4. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Even een kleine aanvulling, je kunt het beste trefwoorden of zinnen gebruiken waar jij als gebruiker op zou googlen. Zoals: Accomodatie Gelderland, of nog specifieker. Loze trefwoorden als contact of prijzen helpen je niet hoog in de google statistieken te komen. Hou het zo objectief mogelijk.

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat zei ik al. :+

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Heren!

Ik moet voor school een aantal opdrachten uit mijn portfolio op compacte wijze op een website plaatsen, die goed navigeerbaar en er mooi uitziet.
    Nu hoeft dit niet echt bijzonder te zijn (ik doe communicatie, we hebben geen les gehad in webdesign of wat dan ook). Ik doe het maken van mijn website nu dan ook met Wix.
    Link naar mijn site: http://www.wix.com/willemvv/willemvanvugt
    Wat ik wil weten, wat vinden jullie van het uiterlijk?
    Is de site duidelijk?
    Als je bij Copykansen naar Reclame 1 gaat, wat vind je van die pagina?

Als ik wat commentaar en tips kan krijgen, zou ik dat op prijs stellen. :)

7. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kende Wix nog niet eigenlijk :)

De site ziet er overzichtelijk uit qua plaatsing van elementen. Ik zou alleen nog even kijken naar het gebruik van lettertype. Het is een ongeschreven regel dat je voor een site niet meer dan 2 verschillende lettertypes gebruikt. (3 max met een hele goede rede) Meestal komt dit neer op een lettertype voor de koppen en een voor alinea's.

Het lettertype dat je nu gebruikt is prima voor de koppen, maar voor de grotere lappen tekst zou ik een ander type kiezen. Het leest imo niet lekker.

Ik hoop dat je er wat aan hebt :p

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik gebruik ook maar één lettertype, als je iets anders ziet is dat maar om aan te geven wat er op de pagina komt. Althans, je doelt toch op die pay-offs e.d.? Of bedoel je ook het menu? Daar had ik eigenlijk nog helemaal niet aan gedacht.
    Met lettertypes voor de tekst ga ik nog eens spelen dan. Moet zeggen dat ik het zelf prima vind lezen, maar klasgenoot van me zei dat ie op zijn scherm het nauwelijks kon lezen (kleurcontrasten).
    Thanks!

9. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Ik dacht afgelopen vrijdag, laat ik ook maar weer eens een nieuwe 1 pagina site maken voor mijn domeinnaam (dat ik voornamelijk voor m'n mailadressen gebruik). Site heeft geen verder doel dan dat mensen met mij in contact kunnen komen via email of via de verschillende profielen zoals op Twitter en Facebook. ;) Ik gebruik expres geen flash, omdat ik dat gewoon niet meer van deze tijd vind (plugins maken de browser traag en geduld heeft de gemiddelde surfer niet meer). Gewoon strak en simpel met een klein beetje een eigen stijltje erin brengen, klaar. Prima voor het doel.

www.frankvanmanen.com

Laatst bewerkt: 30 mei 2010
  10. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
  11. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ik zag dat je bij die span van de titel nog <center></center> erin zet. Doe dit ook in de css met text-align: center;

12. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar dat pakt hij op een of andere manier niet :confused: =(

13. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    dan moet je een breedte meegeven

14. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    Ziet er goed uit, lekker strak, ook een leuke rollover heb je gebruikt. :D
    Ik ben zelf ook bezig geweest met een portfolio website. Eentje waarvan ik eindelijk tevreden ben. Nu alleen nog een "Over Mij" pagina, pfft wat is dat altijd lastig :mad:

Voor geïnteresseerde, feedback is altijd welkom.

Klik

15. Froggle

Leuk Bevonden:
    47
    Ziet er ook netjes uit, en heb ook met plezier door de portfolio gebladerd. :D Ik heb inmiddels geen portfolio meer online staan, omdat ik juist geen zin heb om alles telkens up-to-date te houden. Ik zet 1 maal de link naar mij op de site die ik gemaakt heb of onderdelen ervan en ik zie andere klanten vanzelf wel verschijnen. ;) Maar voor vooral voor XboxRacing.net en tussendoor bij TeamReflex.com heb ik oa. onderdelen gemaakt. De rest is voor mij ook zo'n beetje zoek of het zijn gewoon dingetjes die ik alleen op DeviantART heb gezet.

16. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    Ik ken het :+ Maar ik heb toch graag een referentie als ik solliciteer op een leuke baan. Zo gaat het wat makkelijker ipv allemaal dingen te moeten uitprinten of pdfjes te sturen. :+ En eigen werk plaatsen geeft altijd een goed gevoel :+

17. Froggle

Leuk Bevonden:
    47
    Het is meer dat ik toch niet verder ga in die branche. ;) In september begin ik met een opleiding met beeld en geluidstechniek en daarna naar de filmacademie, dus uiteindelijk zal het alleen wat zeggen over m'n creativiteit. :+

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Maak even Blank Targets op de buttons rechtsboven. :)

19. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    Oeh, goede tip! Dat ben ik vergeten.

20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Heb mijn website afgerond.

http://www.wix.com/willemvv/willemvanvugt

Heb de kleuren hetzelfde gelaten, maar de tekst (en site zelf) vergroot. Zo is het voor mij in ieder geval perfect leesbaar. Als er bij jullie nog mensen zijn die bepaalde pagina's niet makkelijk vinden lezen, ga ik toch maar wat met kleuren spelen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina