1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Web ontwikkelaars Topic [deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Distoration, 16 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Sorry voor de dubbel, maar ik moet even kicken. Dat formulier moet echt dringend werkend zijn :eek:

De tip van Rivanov werkt niet in ieder geval. De site waar de bestanden vandaan komen van het script hebben die html files ook niet correct, en die werkt wel.

Ik heb volgens mij echt een .cgi file nodig die het script verwerkt (geschreven in Java of Perl)... Weet alleen niet hoe ik daar aan kom.

2. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    Het formulier wordt na "Gegevens:" al afgesloten (met een "</form> dus"). Dit lijkt me niet helemaal de bedoeling. Helemaal aan het einde staat ook een "</form>", dus het lijkt er op dat die eerste daar niet hoort te staan.
    Met andere woorden, alle input velden vallen buiten de form-tag. Ook de submit-button hoort dus niet bij het formulier, daarom gebeurt er niets als je erop klikt. Met een eventuele cgi-script kan ik je niet helpen though, daar heb ik geen kaas van gegeten O-)

3. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    De bezoekerstijd bij analytics is dat in seconden of minuten?

Dit staat er:

Gem. tijd op site

4. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    uur:min:confused:ec

Dat is best lang trouwens... Of iemand heeft zijn browser open laten staan.. :+

5. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ga in de vakantie wel weer verder met mijn eerste project, werd me allemaal te veel in de tijd dat ik wou doen. Nu ook maar even het boekje uitlezen inplaats van afhaken en denken dat ik het al wist, lijkt me slimmer. :+ Ach, zou het al goed vinden als ik gewoon een hele simpele site zou kunnen maken met HTML en CSS!

6. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    http://www.w3schools.com/
    Alles wat je nodig hebt. :)

Ik ben ook weer bezig met een nieuwe portfolio website, maar dat gaat nog wel een poosje duren. Zal waarschijnlijk een eigen Wordpress thema worden.

7. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje:

Ik sta als ik op google "vakantiebungalow zeeland" intyp 2e op de ranking.
    Maar nu wil ik ook dat ze me vinden met "bungalow zeeland"

Hoe moet ik dit aanpakken?

8. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Je staat niet 2e ;). Alleen bij jezelf. Google analyseert je zoekgeschiedenis en toont relevante zoekresultaten voor jou hoger.

9. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
  10. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ging maar gewoon even proberen wat te maken: link

11. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Heeft iemand hier ervaring met het maken van een site geschikt voor ouderen?

Ik kreeg de taak een site te maken voor de familie reunie. Na mij af te vragen waarom ik dit in godsnaam doe en een weekend dronken te zijn komt het er nu op aan.

Ik zoek door gebrek aan zin een kant en klaar gallerij/comment/forum pakket.

Bonus punten als het gebruik maakt van de picasa API waar de fotos staan (1024 op picasa vs 300 van de host)

Super Bonus punten:
    Ik dacht eerst aan anoniem reageren, maar dat is te spam gevoelig/onveilig. en klassiek registreren kan lastig zijn voor sommigen. Dus ik bedenk me net een Text veld onder een foto waar je je nick, password, e-mail en captca en bericht in tikt en bevestigd per e-mail en als dat goed gaat ben je permanent ingelogd.

12. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien een beetje kansloos, maar Hyves kan een goed alternatief zijn? Zeker als je geen zin hebt om er tijd in te steken ;)

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Al iets geprobeerd met Wordpress? Er zijn veel plugins te vinden, waaronder picture viewers/galleries/gastenboeken enzovoort. En themes ofcourse.

14. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Al gelukt ,laat maar...

Laatst bewerkt: 2 jul 2010
  15. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand hier ervaring met slicen en dat in html zetten?

Ik wil namelijk een website maken m.b.v. slicen.
    Wat ik nog niet snap is hoe je er dan buttons voor maakt.
    En hoe zet je het in divs om?

Heb al wat rondgekeken, maar wordt nog niet echt wijzer.

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Heb je hier iets aan?

17. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
  18. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil binnekort dus een portfolio opzetten dmv Wordpress. Hebben mensen hier misschien suggesties voor goede webhosts (inclusief domein)? Ik weet niet of het verschil maakt qua host, maar ik zou wel graag willen dat het makkelijk te installeren is.
    Ik zoek overigens eigenlijk wel een zo goed koop mogelijke host. Ik heb niet héél veel ruimte oid nodig. Verder trouwens een .nl/.com domein... :)

19. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
  20. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Volgens mij houd dit wederom in dat je niet vanaf je bureaublad moet linken. Plaats alles op een server en probeer het nog eens. De website wilt namelijk doordat jij een comment post een file op jouw computer aanpassen en dat gaat natuurlijk niet vanwege de veiligheid! Anders zou iedereen die een comment post toegang krijgen tot jouw PC. Vandaar hoogstwaarschijnlijk deze melding! Zoals ik al zei, gooi eerst al je bestanden online voordat je dit soort dingen probeert.

Laatst bewerkt: 24 jul 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina