1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Web ontwikkelaars Topic [deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Distoration, 16 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Het is wel een carousel, alleen gewoon een andere manier van weergeven..
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Het heet een Featured Content Slider. Dat is de 'officiële' naam voor het script.
     
  3. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Ik vraag me af hoe ik een mooie website maak. Deze website moet foto's bevatten, en gewoon wie ik ben enzo, maar elke poging van me loopt vast omdat ik denk ik niet genoeg creatief inzicht heb.
    Ik kan goed overweg met HTML en een beetje met PHP.
    Zou iemand mij kunnen helpen met de basis in bijvoorbeeld photoshop ontwerpen?

    gr Daan
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Waarom pak je niet Wordpress, zijn genoeg thema's voor te downloaden die je zelf kunt aanpassen.
     
  5. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    hmm, dat ziet er wel goed uit ja.
    Kun je daarop ook je eigen logo toepassen enzo|?

    greetz
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Tuurlijk. :)
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Vraagje;
    Ik heb een table, met daarin wat text, gewoon een lange zin ofzo. De table & div hebben een limiet van grootte, maar de text blijft gewoon doorgaan, het gaat niet op een nieuwe regel beginnen als de text de max breedte heeft bereikt. Is hier een code voor?

    edit; gevonden. :)
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2009
  8. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Hmm, wat is een goede host voor weinig geld?
    Want om wordpress te hosten heb je een .nl domein nodig ofniet?
    Ik had eerst al mijndomein maar die vind ik wel erg duur..
    Greetz
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
  10. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Ja, die was ik ook al tegen gekomen, maar daar betaal je toch per maand? en het betalen bevalt me niet zo..
    ik wil gewoon dat je kunt betalen met cc. maar hier moet je een brief met factuur opsturen?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 sep 2009
  11. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    misschien true.nl eens checken ofzo

    anders cillix.nl

    gewoon offertes aanvragen voor domeinhosting of belletje geven?
     
  12. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Hosting2go.nl. ?
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    www.antagonist.nl binnen 24uur sta je online ( Vaak binnen een uur )

    [​IMG]

    TRUE is wel wat overkill denk ik 8)
     
  14. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Okee, thnx voor de hulp. Ik ga het is eventjes bekijken:)
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    En als je meerdere domeinnamen wilt dan hangen ze alles aan hetzelfde pakket. Je kunt dus geen individuele domeinnamen door laten linken naar aparte websites. Dat is dus de reden dat ik van Antagonist overgestapt ben naar Deziweb.com
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik heb een formulier gemaakt in HTML, gewoon simpel voor naam en achternaam. Nu is mijn vraag, hoe zorg ik ervoor dat een overzicht/resultaat van datgene wat ik in het formulier heb ingevoerd, krijg te zien op een nieuwe pagina? Ik hoorde iets over een $_Get van PHP, maar daar heb ik nog nooit mee gewerkt. Iemand die mij daar wat kan over uitleggen, en de code kan geven hoe het zou moeten werken?

    Hier de code;

    Alvast bedankt.
     
  17. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Vraagje, ik heb een forum waar ik youtube video's wil gaan embedden zoals wij dat hier doen. Embedden is niet zo'n probleem, alleen wil ik graag de code weten waardoor je simpelweg hoeft in te voeren en dat hij dan een filmpje post in een topic. Dus wat is de code om een
     
  19. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    sorry maar ik moet het toch zeggen..

    Dat is een ajax script :)

    sorry kon het niet laten ;)
     
  20. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo web designers,
    Ik heb dus een tijdje geleden (jaar ondertussen) mijn eerste echte website template gemaakt. Het plan was om hem online te gaan zetten betreft portofolio. Nooit van gekomen, ik ben dit nog steeds van plan. Hier is het design.
    [​IMG]
    Nu heb ik alleen een paar basis dingen die ik niet snap. Ik kan wel een beetje HTML opzich, maar niet echt goed.

    1. Alleen wat ik nu graag zou weten, stel je voor ik wil een gallery op 1 van mijn pagina's. (Het idee zou dan zijn om een paar plaatjes klikbaar neer te zetten, en wanneer je erop klikt worden ze groter, met zo'n flash player). Hoe maken mensen dit bijvoorbeeld? Vraag me dit al een tijdje af (standaard script?)
    (http://purplerockscissors.com/?referrer=hydra net als zoiets, als die pop up op komt, maar dan met plaatjes)
    2. Op dezelfde site, zie je bijvoorbeeld die banner die "verandert" wanneer je over 1/2/3/4 gaat. Is dit ook gewoon een script die simpelweg van 1 plaatje naar een andere springt met een witte fade out?
    3. Je ziet vaak dat sites 'uitgerekt' zijn maar mooi blijven. Zoals http://www.noedesign.com/2008/portfolio.php?aS8uvwertY=cat_id=1&prj_id=131&page_id=0 . Alleen hoe kan je dat nou doen?
    4. Mensen die hun (portofolio) site updaten, hoe doen ze dit eigenlijk? Lijkt me stug dat ze het hele Photoshop template bestand gaan veranderen?

    Mensen die op (ben al blij met antwoord op 1 vraag!) de vragen antwoord kunnen geven / links geven ben ik zeer dankbaar.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina