1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Web ontwikkelaars Topic [deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Le Lastpak, 19 mei 2011.

1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Share is +1 en Destroy is -1. Komt erop neer dat nieuwe uploads meteen verwijderd kunnen worden. Ik wil ze dan alvast 3 shares meegeven zodat de kans dat ze gevonden worden 3 keer groter is en niet meer afhankelijk zijn van de mening van 1 iemand.

2. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Je kan ook Wilson's algoritme gebruiken. Die zorgt ervoor dat je de onzekerheid die er bij weinig shares/destroys is ook meeneemt in de berekening.

3. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Thanks!

//al gevonden

Laatst bewerkt: 11 nov 2011
  4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Heb je daar meer info over? :eek:

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Is er nou iemand die me kan helpen met het watermerken aangezien ik er echt niet uitkom. En als het watermerken niet lukt draait mijn hele site niet. :emo:

Het is 1 scriptje dat moet worden aangepast. Easy money lijkt me toch?

6. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Vraagje, mocht iemand tijd hebben om even te kijken: een kennis van me wilde een simpele tijdelijke pagina met een afbeelding van een flyer. Nu wordt deze pagina alleen niet gevonden door google. De site is een aantal weken geleden al aangemeld maar zowel site: als cache: opdrachten geven geen resultaat.
    Iemand enig idee? Staat er iets niet goed in de code? De pagina is validated met de W3 validation tool.

http://www.verbaalstijladvies.nl/

7. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Waarom kan Internet Explorer nou gewoon niet verboden worden. :mad:
    Net als dat constante gekloot met verschillende resoluties..

8. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Google leest alleen echte content, alleen een plaatje heb je dus niets aan. Er is geen content dus wordt er niks geïndexeerd.

9. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Verrek, dat heb ik dus nog nooit geweten. Ik dacht dat je met metatags in ieder geval wat zoekwoorden kwijt kon. Thanks, ik ga ze gelijk op de hoogte stellen.

10. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Sowieso moeten de tags, die je in je meta tags gebruikt, voorkomen in de content. Random woorden werken dus niet heel goed. Gebruik maken van H tags. Gebruik maken van een site map.

Ik zou ook zeggen dat ze Google Analytics moeten gebruiken, en de webmaster tools. Kun je van alles mee tracken enzo.

11. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Misschien niet helemaal op zijn plaats, maar ik ben op zoek naar iemand die een website kan ontwikkelen.
    Het is eigenlijk niet erg ingewikkeld, gewoon een hoofdpagina met een aantal subpagina's met info.
    Logo is reeds ontworpen, nu de site alleen nog.

Bij interesse graag een PM!

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Lijkt me wel iets voor Daan.

Zo, eindelijk het watermerken gefixt. Nu is het weer tijd voor design... meh.

13. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Daan staat al op de ignore list hier op het forum, dus ik denk het niet. 8)

14. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Even 2 vraagjes.

Vanavond belt er iemand over een website over fotografie. Ik denk dat de klant er zelfgemaakte foto's op wil gaan zetten. Bestaat er iets van een script voor dat de klant deze foto's zelf kan beheren, verwijderen, plaatsen etc?

Lijkt me namelijk aardig klote als ik steeds al die foto's erop moet gaan zetten.

Daarnaast, waar halen jullie ideeën voor de layout vandaan? Ik ben namelijk niet zo'n creatief master mind, al kan ik wel wat dingetjes met Photoshop.

Thanks.

15. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    thebestdesings.com en dat noemen ze gewoon een cms ;)

16. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Oke thanks! Alleen hoe installeer je dit op een wesite? Kan niet echt iets concreets vinden op Google namelijk..

ps.

Waar uploaden jullie websites van klanten?

17. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Verschillend. Als een opdrachtgever hosting ruimte heeft gaat het daar op. Kan zijn dat het tijdens ontwikkelfase nog op mijn eigen ruimte staat, of lokaal.

18. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Als ze nog niks hebben, dan raad ik ze een abo bij antagonist aan. Ik kan het ook regelen voor hun, heb namelijk zelf reseller account. Maar dan moet ik elk jaar weer gaan regelen dat ze betalen. Nu kunnen ze het zelf doen :)

19. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Oke dan. Ik vind persoonlijk mijndomein.nl zeer fijn en kost ook 30 euro per jaar. Maar jij raadt dus gewoon aan dat ik een account voor hun aanmaak? Is dat niet vervelend als je iets nodig hebt of iets moet veranderen aan bijvoorbeeld de email adressen?

20. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Nee. Ik vraag hun om een account te maken. Als ze het zelf niet kunnen doe ik het. Als ze alles hebben aangevraagd dan krijg ik een mail met inlog gegevens.

Deel Deze Pagina