1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Web ontwikkelaars Topic [deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Le Lastpak, 19 mei 2011.

  1. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Nee ik raad hem Django niet aan, maar ik geef alleen aan dat ik er mee bezig ben. :thumbs:
     
  2. Seh

    Seh Guest

    Yo gasten, ik heb een klant voor een van jullie in de aanbieding. Namelijk mijn tante, ze heeft een siradenhandeltje die ze zelf maakt en heeft dus echt een nieuwe website nodig met o.a een webshopje.

    Iemand zin en tijd ervoor?
     
  3. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Wat je vraagt kan geld kosten om allemaal customizen, en dan heb je nog geen betaalmethodiek geïmplementeerd. Er zijn zat bedrijven die dit voor je kunnen doen incl een makkelijk CMS systeem en betaalmethode all in?

    Waarom de wiel opnieuw uitvinden? Magento is OS en heeft flink support incl behoorlijk wat coole templates.

    Ook dat gaat je geld kosten.... Heb je wel een vast budget?
     
  4. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik loop nu stage bij een internetbureau waar ze inderdaad ook Magento shops verkopen. Worden er best veel van gemaakt, hoewel we ook bezig zijn met een pilot met ExpressionEngine en een of andere shop plugin.
     
  5. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Is het mogelijk om mijn de datum van mijn ONTVANGEN emails te verranderen in Gmail, of in iedergeval geloofwaardig uit te kunnen printen met verranderde datum? :+

    Dit is erg belangrijk dus als iemand het weet laat het aub weten! :b: !
     
  6. SilverLie

    SilverLie Lurkt

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je chrome hebt: rechtermuisknop op de datum, inspect element. Dan dubbel klikken op de datum als het goed is kan je het dan editten, als je klaar bent op enter drukken.
     
  7. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    \o/ Oke dan! \o/

    Zeker bedankt dus ff man, dit gaat ons een hoop werk schelen! :D
     
  8. SilverLie

    SilverLie Lurkt

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    1
    Use for educational purposes only :+
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    daarmee wijzig je de headers van de mail zelf toch niet?

    dus tenzij je alleen een valse screenshot wil maken schiet je daar niks mee op
     
  10. SilverLie

    SilverLie Lurkt

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou hij wou het uitprinten dus lijkt me niet dat dat nodig is :9
     
  11. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Moet een paar mails voor wat klanten uitprinten maar heb liever niet dat ze erachter komen we ze helemaal vergeten waren en dus pak ik ze van een half jaar geleden :+
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ja maar dan ga je er wel van uit dat je klant enigzins retarded is en niet kan verifieren wanneer die mail verstuurd is :+
     
  13. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Ik zit nu een beetje te kijken naar het programmeren in Wordpress voor kleine klantjes die ik heb. De basis is natuurlijk vet makkelijk. Maar hoe kun je nu bijv zoiets als de slider (http://wp.themecss.com/Core/) programmeren? Custom item uploads etc. Moet je hiervoor ook een nieuwe database tabel aanmaken.

    Hier iemand hier sites voor met goede uitleg? Of weet iemand hier hoe je dit voor elkaar kan krijgen? Als het te moeilijk wordt dan ga ik m'n eigen cms wel wat aanpassen zodat die makkelijker in gebruik is, want die is tenminste easy met programmeren.
     
  14. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Om te zorgen dat mijn eigen website het goed wordt weergeven in alle browsers en besturingssystemen ben ik opzoek gegaan naar een CSS reset, hierbij kwam ik op de volgende uit:
    http://meyerweb.com/eric/tools/css/reset/

    Maar als ik dan in CSS voor een bepaald deel een ander font instel of een andere line height dan pakt hij deze niet en gebruikt hij telkens de waarde uit de CSS reset. Hoe voorkom ik dit?
     
  15. SilverLie

    SilverLie Lurkt

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je niet die reset ingesloten na dat je je eigen css hebt ingesloten? Als je die reset eerst laadt en dan je eigen style moet 't werken volgens mij.
     
  16. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gewoon toegevoegd aan mijn eigen stylesheet. Dus om het te laten werken moet ik een apart CSS-bestandje maken hiervoor?
     
  17. SilverLie

    SilverLie Lurkt

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat hoeft niet perse als het reset gedeelte maar boven je eigen style komt, volgens mij overwrite hij dat dan gewoon als het ware.
     
  18. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is gelukt, als het in hetzelfde bestand gaat lukt het niet, een los bestandje lukt wel.
     
  19. SilverLie

    SilverLie Lurkt

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    1
    Mooi! Staat ook wat netter denk ik :)
     
  20. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu heb ik nog een vraag. Ik heb een contactformulier gemaakt, dat is hier te zien:
    http://veteranenliessel.nl/roel/contact.html
    Als je niks invult en op verstuur klikt, krijg je onder het vakje een melding, waarin staat dat je iets in moet vullen. Ik heb dit met behulp van
    Code:
    left-align
    precies onder het input vakje geplaatst in Windows. Maar gebruik ik Ubuntu, dan klopt het niet helemaal. Is er een manier om die twee elementen precies onder elkaar te alignen?
     

Deel Deze Pagina