Ja dan kun je wel huilen haha, belachelijk ook, had m'n bestelling echt binnen 5 min definitief gemaakt nadat zij zo'n bestel mailtje hebben gestuurd
Dacht dat je ook van de Bart Smit had? Haha Die status op postNL staat bij mij sinds vrijdag op 'zending wordt voorbereid Door verzender' staat die daar bij jou ook nog steeds op (van Bart smit)?
Ook, juist vanwege dit soort toestanden ;-) Oh, ja shit. Nu heb ik er 2 hahahahah. Dus morgen wordt 400+109+149+159 afgeschreven.... Hmmm. Denk dat ii maar m&m's als avondeten ga kopen. Shit.... ;-)
Haha heb gelukkig al boodschappen gedaan voor deze week, die treetjes Red Bull hakken erin Maar is die status van Bart Smit nou bij jou nou wel of niet hetzelfde sinds vrijdag?
[QuurUOTE="NaiZuro,tussen 5207908, member: 39256"]Haha heb gelukkig al boodschappen gedaan voor deze week, die treetjes Red Bull hakken erin Maar is die status van Bart Smit nou bij jou nou wel of niet hetzelfde sinds vrijdag? [/QUOTE] Is nu dinsdag tussen 11 en 13 uur voor alle bestellingen ;-)
Ja, maar de dubbele heb ik vrijdag nog geannuleerd ;-) Gelukkig maar. Had bol nog gebeld voor korting, omdat de witte bundel bij gamemania voor 399 staat. Echter kreeg ik een domme doos die zei dat het niet kon omdat je voor de kleur betaalt, net zoals een smartphone. Aha, toen zei ik.... Zie je nu toevallig dat ik mij order heb geannuleerd? Zij zegt wacht even.... ja, inderdaad.. Dat is snel. Waarop ik zeg. Yup, met mijn paarse Xperia gedaan.die kost net zoveel als de zwarte variant. Fijne avond..... Toen opgehangen.
[i="Maddmonkey, post: 5208028, member: 22159"]per ongeluk al op posten gedrukt zonder wat te typen of snap ik iets niet ?[/QUOTE] Het Forum reageert echt maf als ik iemand citeer of quote. Wird er gek vsb. Woordeb verspringen en de cursor springt van de hak op de tak. @Maddmonkey
ik heb hem besteld bij all4games dus ik net kijken naar mijn status staat daar dat ik hem geannuleerd heb wat hellemaal niet het geval is,heb maar gelijk effe een mailtje gestuurd. heb bij deze site nog nooit wat besteld hoop dat het goed komt anders is het gelijk de laatste keer daar.
Potverdikke, ik heb m'n bol.com bestelling niet geannuleerd... nu krijg ik dus morgen alsnog een fysieke kopie van Destiny, al gaat die morgen mooi terug op de post. Overigens kan ik de game nu al spelen omdat ik hem gekocht heb via de Hong Kong Marketplace.