Hallo allemaal, Ik ben van plan om binnen kort de Xbox One te pre-orderen. Maar nu is dus de vraag waar ga ik hem pre-orderen? Zijn er winkels waar je misschien korting krijgt of punten waarmee je weer kunt sparen? Of zijn er winkels waarbij je een spel voor minder kan kopen als je de Xbox One er samen bij koopt? alvast bedankt
bol.com als je er zekert van wilt zijn dat je hem op release krijgt. Bij BigU krijg je punten: http://www.bigu.nl/products/xbox-one
En gaat elke Next-gen game 70 euro kosten? want op BigU zie ik alleen maar spellen van 70 euro. Op wehkamp heb ik wel meerdere spellen gezien die maar 60 euro kosten.
ze gaan 60 euro kosten. Sommige winkels doen 70 omdat ze nog niet precies weten hoeveel. uiteindelijk worden games langzaam maar zeker 40-50 euro zoals de 360 games.
wat me opviel bij wehkamp XD als je de xbox one besteld krijg je hem over 1 week xD http://www.wehkamp.nl/Zoeken/Artike...&Ztb=False&cm_pi=Home Page&cmid=WEH&VIEW=Grid
Gewoon lekker via bol.com bestellen. Voor de spellen vragen ze daar wel 70, maar dat tientje krijg je terug als ze de prijzen aangepast hebben Bol is voor mij de betrouwbaarste webwinkel!
Bij bol staat hij nog niet op de site toch? En ik wil wel die Day 1 edition ... EDIT: Net besteld bij Bol.com!
Ik ga ook de Xbox One kopen kan niet w8ten eind augustus heb ik genoeg knikkers om hem te kopen en wil hem graag op dag 1 hebben.Waar kan ik hem dan het beste pre orderen wat zijn goede opties?
Je hoeft nog niks te kopen. Dat hoeft pas op de release. Nedgame, Bol, Gamemania, Coolblue zijn wel goede opties.
Is Bigu goede optie omdat de meeste mensen bij bol.com kom enzo pre orderen dus daar minder kans denk ik dat je hem op dag1 heb ?
Zolang Bol (of een andere shop) nog niet heeft bekendgemaakt geen pre-orders meer te accepteren ivm gegarandeerd op releasedag, kun je gewoon overal bestellen. Persoonlijk zou ik voor Bol of Game Mania ofzo gaan; bij BigU moet je meteen betalen.
hoe betaal je bij bol.com? Zie net dat ik bij bol.com ook meteen moet btalen dan kan ik beter bij Bigu bestellen dan kan is er nog een spel voor 15 euro bij kopen met bigu points