Heb net de Day One edition op Microsoft.de besteld. Hoe zit het eigenlijk met de doorvoering van de Duitse taal op dingen zoals de doos/controller? Mag toch hopen dat dadelijk op de controller Day One staat en niet Tag Eins..
Lijkt mij sterk anders staat er bij NL Dag 1. En als je 'm bij bol.com preordered dan staat er ook Day One bij op de controller. Doos zal wel Duits en Engels staan.
Zo, even op en neer gereden naar Aachen en Xbox One gereserveerd! Sta 5de op de lijst dus zeker een console op releasedag! Als de dag bekend is meteen vrij nemen.
Bij welke winkel in Duitsland kan je de Xbox One nog pre-orderen / reserveren, zonder dat je een betaling dient te doen?
Bij de microsoft store kan ik kiezen tussen creditcard en paypal. Dat schiet niet op. Alternatieven? Een bedrag aanbetalen vind ik geen probleem, maar nu al de volle mep neerleggen terwijl levering nog niet 100% zeker is vind ik teveel van 't goede.
Iemand op de hoogte waar je rondom Kevelaer een fatsoenlijke winkel hebt waar je überhaupt een Xbox one kan kopen? Zodra ie uit is natuurlijk voor de scherpe jongens onder ons!
Problem solved. Bestel 'm morgen even op de creditcard van mijn vader. Via microsoft.de is het ook gewoon een 'tag eins' edition toch?
Tja, ik hoop dat ze morgen die versies nog hebben en anders is 't pech. Als ik insidegamer goed lees.. ...kan je 'm ook gewoon in Amerika bestellen. Wellicht komt hij dan iets later aan, maar goed, altijd nog beter dan 2014.