1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

1. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Bij mij ook nog niet.
    Zal vanmiddag nog wel eens kijken op Amazon en CC.

"nadeel" is dat ik dus de console en FM5 besteld heb. Er wordt maar 1x release date vermeld en dat staat onder FM5, niet ook nog eens onder de console.

We gaan het zien.

2. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    ALs je de one is het buitenland bestel, kan je dan wel Nederlandse taal instellen?

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nope nog niet. Alleen als die pas in Nederland uitkomt

/Mod Hooo weer te sloom, maar mijn bericht is langer! :+

Laatst bewerkt door een moderator: 15 nov 2013
  4. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Nee. Alleen engels. Daarom is de Xbox uitgesteld in NL.

5. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Okej dat komt dan later via een update ofso?

6. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Je kiest nu uit een lijst een land voor de ta.al en een land voor de market waar je games etc uit kan kopen. Ik denk dat die lijst vergroot wordt in 2014. Je kan 1 keer per 3 maanden veranderen van locale land (voor de market). Taal kan je denk ik vaker veranderen

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als de One hier in Nederland komt ja. :)
    Dat was hun reden dat die hier nog niet kwam. Taal "problemen" wat gewoon bs is natuurlijk. ;)

8. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Ok, thanks weet ik weer even voldoende :)

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Daar word ik wel blij van eigenlijk. Ze waren dus niet gewoon random pre orders aan het accepteren daarvoor zonder dat ze aantallen wisten. Ik verwacht hem hier gewoon dus op 22 November. :)

10. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    2 november besteld :cool:, mooisa! Al zegt m'n account ook nog steeds dat ie 22 november geleverd gaat worden :).

11. Egozu

Egozu Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat we ons geen zorgen hoeven te maken. Ik heb de X1 1 november besteld dus ik verwacht hem over zeven dagen gewoon.

Mijn pre-order op Microsoft.de gecanceld door paypal drie maanden terug. Toen ik opnieuw een pre-order wilde plaatsen was er geen één meer beschikbaar. Snel een CC aangevraagd en via amazon.fr. Via een omweg, maar waarschijnlijk de enige weg, heb gewoon geluk gehad achteraf.

12. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wachten nu wel erg frustrerend.
    hoe sneller bevestiging wel, niet naar Nederland via Microsoft.de hoe beter voor mijn gezondheid.
    Zal je zien dat er dagen over heen gaan voor status veranderd wordt en dan in negatieve zin...pfff

13. mckeesju

mckeesju New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wachten is nooit leuk idd. Ik hou mijn order van MS.de nauwlettend in de gaten. Ik post hier gelijk als ik meer weet over mijn bestelling!

14. inasi69

inasi69 Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ik ben benieuwd om hoe laat onze order bij Microsoft Store Duitsland wordt verwerkt...

15. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Net voordat de telefoonlijnen dichtgaan bij MS.de natuurlijk. ;)

16. Egozu

Egozu Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laats las ik dat XBW bezig was met een soort van gids voor mensen die de X1 gaan importeren. Komt die er nog?

17. Olivier_Twister

Olivier_Twister Member

Leuk Bevonden:
    0

ik op 24 oktober en geen precommande

Laatst bewerkt: 15 nov 2013
  18. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    We waren er mee bezig, maar uit ''onderzoek'' blijkt dat je eigenlijk alleen nog maar bij amazon.fr en de Italiaanse variant kunt bestellen. De .nl en .de zijn er ook nog wel alleen niet day-one.

19. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    - Oke, MS Store NL beweerd nu dat je geen garantie krijgt op de XBOX One. En dat je er problemen mee gaat krijgen, mocht ie kapot gaan en moet worden verzonden naar Microsoft. Dan kan Microsoft er moeilijk over gaan doen, omdat je 'm uit de buitenland hebt gehaald.
    + MS Store German verzend naar Nederland (Net een medewerker gesproken via chat.)

7. Geen Garanties

MICROSOFT EN ONZE GELIEERDE ONDERNEMINGEN, RESELLERS, DISTRIBUTEURS EN LEVERANCIERS GEVEN GEEN GARANTIES, EXPLICIET OF IMPLICIET, MET BETREKKING TOT UW GEBRUIK VAN DE DIENSTEN. U BEGRIJPT DAT HET GEBRUIK VAN DE DIENSTEN GESCHIEDT OP EIGEN RISICO EN DAT WE DE DIENSTEN AANBIEDEN “IN DE HUIDIGE STAAT”, “MET ALLE TEKORTKOMINGEN” EN “ZOALS BESCHIKBAAR”. MICROSOFT BIEDT GEEN GARANTIE MET BETREKKING TOT DE NAUWKEURIGHEID OF ACTUALITEIT VAN DE INFORMATIE DIE BESCHIKBAAR IS OP DE DIENSTEN. VOOR ZOVER OP GROND VAN HET PLAATSELIJK RECHT IS TOEGESTAAN, WIJZEN WE ELKE IMPLICIETE GARANTIE, MET INBEGRIP VAN GARANTIE TERZAKE VERKOOPBAARHEID, TOEREIKENDE KWALITEIT, GESCHIKTHEID VOOR EEN BEPAALD DOEL, PROFESSIONELE INSPANNING EN NIET-INBREUKMAKEN VAN DE HAND. Het is mogelijk dat u beschikt over bepaalde rechten op grond van uw plaatselijke wetgeving. Niets in deze Overeenkomst is bedoeld ter aantasting van deze rechten, indien deze van toepassing zijn.

U ERKENT EN STEMT ERMEE IN DAT COMPUTER- EN TELECOMMUNICATIESYSTEMEN NIET VRIJ VAN FOUTEN ZIJN EN ZICH ZO NU EN DAN PERIODEN VAN DOWNTIME KUNNEN VOORDOEN. Wij garanderen NIET dat de DIENSTEN ononderbroken, actueel, nauwkeurig of vrij van fouten ZIJN, of dat geEN verlies VAN INHOUD zal plaatsvinden.

INDIEN U EEN XBOX ONE-CONSOLE, EEN XBOX 360-CONSOLE, XBOX-ACCESSOIRE, OF KINECT-SENSOR GEBRUIKT BUITEN EEN ONDERSTEUND LAND, IS MICROSOFT UITSLUITEND VERANTWOORDELIJK VOOR HET LEVEREN VAN SERVICE IN DE LANDEN DIE IN DE GARANTIE WORDEN GENOEMD. MICROSOFT IS NIET VERANTWOORDELIJK, EN UW XBOX- OF KINECT-PRODUCT IS MOGELIJK UITGESLOTEN VAN GARANTIEDEKKING EN PRODUCTONDERSTEUNING BUITEN DE LANDEN DIE IN DE GARANTIE WORDEN GENOEMD.

20. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Vaag gebeuren allemaal, maar hij wordt nu dus wel geleverd? :eek:

Deel Deze Pagina