Volgens mij grote onZin dat ze niet leveren naar Nederland. Waarom zouden ze wel alle Anderen artikelen leveren en de xbox niet ?
We zullen zien, heb er 1 via de ms store en 2 op amazon. Als ik alles geleverd krijg heb ik er 1 over, kan ik iemand hier blij maken.
Ik ga denk ik ook maar alvast geld zetten op mijn prepaid CC voor de Amazon order, want dit blijft een heel vreemd verhaal. Ik mag toch hopen dat ze ons gaan informeren of het nu wel of niet doorgaat, en niet 1 dag van tevoren de order geannuleerd gaat worden. Wel vreemd dat .DE zegt dat het kan, maar zonder garantie, en .NL zegt dat het helemaal niet mogelijk is. Lekker duidelijk.
Zolang je geen mail hebt gehad mbt de annulering van je order zou ik me maar geen zorgen maken. Ook staat je order nog op de je profiel. Deze zou er al lang niet meer moeten staan bij annulering van je order. Ik denk dat dat vrouwtje niet goed weet waar ze het over heeft . Gewoon ff afwachten en misschien valt het allemaal wel mee van de week...
Wat ik al tegen Nightbringer zei op facebook: Als ze een mailtje naar iedereen kunnen sturen mbt de betaling gegevens (creditcard etc) dan kunnen ze ook wel naar iedereen een mailtje sturen dat ze niet naar Nederland kunnen verzenden. Als er zogenaamd een memo naar iedereen intern zou zijn gestuurd zou MS DE het ook wel moeten weten. Dus zo lang ze niet iedereen een mail sturen over verzending naar het buitenland ga ik er gewoon van uit dat er geleverd wordt.
Over Amazon zal ik me niet druk maken. Die gaan gewoon leveren. Volgens mij halen ze ook pas het geld eraf als ze verzenden.
Alleen NL zegt het het allemaal, over dat garantie verhaal komt ook alleen van NL af. Dus de misleiding, als het straks misleiding blijkt te zijn, kom uit MS NL. Dat zijn de mensen die we mogelijk als eerst gaan contacteren over mogelijke defecte console, kan nog lachen worden-)
Klopt, de status word ook pas vaak gewijzigd als ze het daadwerkelijk verzenden, eerder normaal niet. (En ja ik heb enorm vaak bij Amazon besteld)
Dit stond op Neogaf btw over verzendingen van Amazon. Mbt veel PS4 die kapot zijn die van Amazon US kwamen. Amazon UK + FR + DE + ES: They put the Steelbook in this individual cardboard container which ensures that the Steelbook can't move around much. THEN they put those individual cardboards inside a bigger box, ensuring they can't get crushed easily. Amazon JP: They would put the Steelbook together, taped it to a large cardboard, wrapped it with plastic, stick the cardboard to the bottom of a large box. If you're lucky they'll throw some proper bubblewrapper on the top but not always the case. Amazon US: They would just throw the Steelbook inside a large box and throw this 'fun bags' along with it as padding. No, these are not proper bubblewrapper. These are small-sized plastic-like pillows which are completely useless at handling impact. They are not even proper beans. Amazon CA: Placed the Steelbook inside a padded bag and send it away. Just pray it doesn't get crushed by larger item during shipping.
Dat kon ik je zo ook wel vertellen over de US en UK/ES/FR/DE orders. Bij mijn Street Fighter 25th Anniversary Edition was het namelijk zo dat ze het in een lege doos hadden gegooit met bijna niks erin, en de doos zat in een soort bag, heel crappy verzonden. Terwijl bij de andere Europese websites heb ik nooit problemen mee gehad, ze verzenden zelfs grote paketten heel netjes op naar mijn ervaring. Maar dan vind ik het nog steeds vaag dat Playstations hierdoor kapot gaan dan.
Zo krijg ik ook vaak apparatuur, soms nog slechter verpakt. Bij Bol zit het ook weleens zonder extra bescherming in de doos. Dus tja, zo raar is het niet.
Helaas moet ik je teleurstellen, we krijgen hem wel. Waarom? heel simpel anders had Microsoft onze verval datum niet verwerkt. Als je met PayPal had besteld stond er na 29 dagen dat je order is vervallen en sinds vandaag staat er een nieuwe datum + dat die in behandeling is. Nu weet ik zeker dat ik en de rest gewoon de Xbox One vanuit Microsoft Store Duitsland binnen krijgen En ik geef jullie een tip, neem geen contact op met Microsoft Store Nederland, zij kunnen alleen jouw order zien maar ze kunnen voor de rest helemaal niks over jouw order zeggen (wanneer je hem binnen krijgt etc..).
Jij HOOPT er alleen maar op en daarom ben je zo zelfverzekerd over het feit dat je hem krijgt. Ik help het je hopen dat je hem zonder problemen krijgt en dat die het ook gewoon 100% doet als je hem eenmaal hebt, maar om er zomaar blindelings van uit te gaan dat je hem gaat krijgen is een beetje té
Zodra het geld van je rekening is. Kan je er toch wel zeker vannuit gaan dat je hem krijg. Het is dan alleen nog even afw8ten of die dan ook precies de 22e komt.
Waarom hopen? Toen ik mijn xbox one aanschafte bij microsoft.de werd mij daar op de chat vertelt dat het mogelijk was naar Nederland toe. Ik kon ook gewoon een Nederlands adres invullen. Een paar mensen hier die melden dat het niet doorgaat omdat ze dat hoorde van Microsoft Nederland verandert daar niets aan. Ik zie geen rede waarom het in eens niet meer zou kunnen.
Dat is juist dé reden. Mij is ook verteld dat ik gewoon kon bestellen bij de Duitse Microsoft Store, maar dat is destijds misschien ook wel verteld tegen de mensen bij wie de console nu geannuleerd is. Natuurlijk hoop ik nog altijd dat ik de console vrijdag gewoon in huis heb en vooralsnog is er geen reden tot twijfel (immers, de order staat nog open en heb nog geen telefoontje of mail gehad die anders doet vermoeden), maar ik houd nog altijd een slag om de arm.
Microsoft Nederland zegt dat alleen maar omdat ze willen dat je een Nederlandse Xbox koopt zo.simpel is het
De reden die ze aanhalen maakt me weinig uit, als ik al een paar maanden geleden een order geplaatst heb voelt nogal zuur als ze deze op het laatste moment annuleren.