Vreemd, bij mij staat het echt niet. Heb je een linkje dan kan ik er op die manier toch bij. Heel raar.
Ik had er op geklikt en er kwam een popup. Echter heb ik deze nu gesloten en nou is het linkje bij mij ook weg
Hebben jullie op MS.de nog steeds status BackOrdered staan? Ik zie nog niks terug bij mijn CC en mijn status is dus nog steeds BackOrdered...
Want ik heb nu dus een PayPal en een Credit Card in mn account staan. Ik weet nu dus niet vanaf waar ze het geld gaan halen. De Credit Card is pre-paid dus dan zou ik er 500 euro op moeten zetten. Er is ook geen mogelijkheid om betalingsmethodes weg te halen denk ik? Echt een klote site .
Bij mij is hij nog niet van mijn CC afgeschreven ik heb echter wel een andere status bij mijn order: Replacement Xone Order Preis: 499,99 € inkl. MwSt. Menge: 1 Status: Wird bearbeitet Versenden Vorbestellung Erscheinungstermin: 22. November 2013
Beste winkel waar je Xbox One kan bestellen Day one of welke andere dan ook krijg je NIET meer op de 22e geleverd.. Via Amazon.de dan Sent from beyond.
Kijk aan! Wist dat het wel goed zou komen met onze orders bij MS.de. Bij mij is nog niks gebeurd, maar zal in de loop van de dag wel gebeuren.
Wij kunnen voor zover mij bekend niet de actuele status van de CC bekijken. Is Visa via ANWB. Wel zag ik nog op amazon.fr ook een date de sortie staan bij de console zelf, dat was voorheen niet. 22 nov, net als bij FM5 staat er bij. Met one day delivery, dus idd verwacht ik nu ook gewoon de 22e de one in huis te hebben. Is het al vrijdag?
We krijgen hem. Er is net geld van mijn cc gehaald. Ms store Duitsland. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Trouwens dit staat op mijn PayPal account: 18 nov 2013: Nog niet uitgevoerde saldobetaling Op: PayPal: Geplaatst: Details: -€499,99 EUR
Is bij mij ook nog zo, maar ik denk dat er wel een gigantisch aantal orders verwerkt moeten worden nu. Dat kost wat tijd om ze allemaal te verwerken. Ik verwacht dat ons geld vandaag wel door MS.de in ontvangst genomen wordt. Van mij mogen ze, nog nooit zo graag van 500 ekkies af gewild \o/
Waarschijnlijk een probleem dat mijn Credit Card geen 500EUR er op heeft staan. Ik hoop dat ik dit nog op tijd kan oplossen. Ik dacht dat het via PayPal zou gaan .
Ligt eraan wat je gekozen hebt als betaling optie. En je hoeft niks op je CC te hebben staan. Dat is het hele punt van een Creditcard.
Een maat van mij had hem ook besteld bij MS Store Duitsland (PayPal) maar hij had geen geld op zijn PayPal/Bank staan. "Hallo **** ****, helaas met de autorisatie van uw creditcard voor de orde van ** ******* Augustus 2013 was een probleem . Gelieve uw betalingsgegevens bij te werken binnen 10 dagen na ontvangst van deze kennisgeving . Anders zal de overige artikelen in uw bestelling geannuleerd worden."