Oké, even maar geregistreerd om hier iets te posten. Maar goed CC is een soort van belast. Er is een reservering van 499 euro, maar nog niet een opname als ik het zo begrijp van mijn cc maatschappij. Is dit dan de bevestiging die we nodig hebben. Want heb nog een amazon.de reservering die ik nu wil cancelen. Ik heb geen zin in dat MS zich op donderdag nog bedenkt.
Op mijn commerce.microsoft.com, is er alleen op de NL pagina een transactie te vinden. Hij is goedgekeurd, dus dat is mooi. Maar zou ik die ook niet op de Duitse page moeten terugzien? Ook nog geen mail van PayPal dat er een betalingsverzoek oid is, hebben jullie die wel al?
Als ik het goed begrijp moet ik € 500,- op m'n paypal account zetten? Normaal gesproken wordt het geld direct van m'n bankrekening gehaald... ook bij m'n MS abbo's. Overigens heb ik nog geen bericht gekregen van MS. (geen betalings verschijnselen op m'n paypal of billing.ms)
Dat hebben die Duitsers tegen mij gezegd, zorg dat je het bedrag op je PayPal account hebt staan en dat heb ik ook gedaan... en ze hebben het bedrag net afgeschreven.
Staat dat er dan gelijk op? Niet dat er 2-3 werkdagen overheen gaan, dan heb ik echt een probleem.. haha. Mijn rekening is geverifieerd met PayPal. Edit: Ik zie het al inderdaad.
Je hebt tegenwoordig een nieuw systeem waarmee je direct geld kunt overmaken op PayPal met iDeal. Dit kan via Money2.nl. Ik heb het voor de zekerheid ook maar eventjes gedaan. Op billing.microsoft.com kun je trouwens zien of MS.de al geprobeerd heeft om je rekening te belasten. Je moet dan naar je Nederlandse account gaan rechts bovenin en op transacties drukken. Bij mij is er nog niets gebeurd.
Mijn PayPal is gewoon gekoppeld aan de bankrekening en wat ik ook bestel, groot of klein bedrag en ik hoef nooit eerst een bedrag over te schrijven.
Zijn er hier nog mensen die percé een Xbox One Day One Edition willen hebben op de 22ste? Ik heb mijne bij Microsoft.de besteld, met CC. Echter gaat ie bij mij door (helaas vervelende) prive omstandigheden voorlopig waarschijnlijk stof happen. Voor een heel goed bod ben ik bereid mijn Day One Edition af te staan en zelf tot 2014 te wachten. Stuur me een PM als je interesse hebt!
Ja denk wel dat je dat moet gaan doen. Moet er wel bij zeggen dat ik hem op de Duitse niet zie staan. Wel op de Nederlandse.
Zolang je mijn naam maar niet noemt vind ik het best Dit is inderdaad ook op de NL versie van billing.microsoft.com bij de duitse staat niets.