Inderdaad, precies zoals jij het zegt. wijzigde hem net ook naar de Nederlandse en wat een verasssing\o/
Ik heb ook die melding op die pagina bij mijn NL account! Kan het nog niet zien bij mijn CC, maar die loopt altijd wat achter.
Oke, nu heb ik dit weer te horen gekregen. Alle orders worden geleverd naar NL Microsoft heeft een uitzondering gemaakt, omdat er zo veel Day-One editions besteld zijn. Dus iedereen krijgt hem! Als goed is.. Mijn order is dus nooit geannuleerd geweest.
Jaaaaaja dat zeggen ze nu. Ze zagen gewoon dat ze er niks tegen konden doen dus snel smoesje verzinnen
ehm, ja, maar mijn cc laat het niet toe om 2 xbox one's te kopen. Dus als iemand daar een oplossing voor heeft, mag je die reservering van mij hebben.
Niks trollen.. Ik heb dit 2x te horen gekregen via de telefoon dat de orders niet worden verzonden naar Nederland. Maar uiteindelijk ziet Microsoft dit door de vingers, omdat er zo veel orders zijn geplaatst dat het niet anders kan dan verzenden naar NL. Maar in preciepe is de Duitse portal enkel voor Duitsland en de NL Portal enkel voor Nederland verzendingen. Ahfijn, als goed is krijgen we allemaal een One en gaan we VRIJDAG LOS! Zonder spel.
Hier nog geen belasting van mijn CreditCard (ABN Amro). Status van de order is ook nog niet aangepast. Wellicht later vandaag.
Men doen uiterst best om alles vrijdag te leveren. Is mij gezegd. Of moeten we dit met een korrel zout nemen?
Heb nu ingelogd bij mijn Microsoft transacties en zoals eerder gezegd: bij het Nederlandse gedeelte staat inderdaad een heffing van 500 Euro op mijn CC. Is blijkbaar nog niet door de ABN Amro overgenomen. Zal wel goed komen
Hier inloggen. Bovenin kun je vervolgens switchen tussen NL en DE. Bij m'n DE transacties staat de Xbox One niet, bij de Nederlandse wel.