Nou ik heb mij Xbox one nu ook betaald via de link die in de e-mail stond. Heb de creditcard van me vriendin gebruikt. Geef ik haar het geld terug komende week. Lief van der ::::
Waar is de chat gebleven op microsoft.de. Wil even weten of ik nu wel betaald heb aan microsoft of wanneer ze weer de creditcard gaan belasten om het geld eraf te halen
Dit is het mailtje wat ik had gekregen vanmiddag. Ik heb zojuist de juiste gegevens ingevuld. Hoelang gaat het nou weer duren de creditcard die ik heb ingevoerd wordt belast, dat de order wordt verwerkt ?
Is compleet random. Ik denk dat hij er weer op komt als er iemand beschikbaar is, beetje moeilijk communiceren;
Ik wacht wel even af inderdaad of het chat schermpje tevoorschijn komt. Lees ook even mijn berichtje hierboven. Wat er in die mail staat betekend toch dat ik binnen 10 dagen mijn gegevens moet updaten anders wordt mijn order geannuleerd?
Ja bij mij staat er nu 'Nog niet verzonden'. Gisteren stond er nog 'Bestelling ontvangen'. Nog een paar dagen!
In dat mailtje die je kreeg werd duidelijk gemaakt dat er geen geld van je rekening afgehaald kon worden. Je hebt nu dus wel een werkende cc doorgegeven, dus je zit goed. Log maar in op billing.microsoft.com en ga dan naar je NL-account toe. Als het goed is staat er dan: Charged bij je order
Bij mij staat er nog " In behandeling. " Ik ga nu ook niet meer kijken, zie vanzelf wel een e-mail van dat ie verzonden word of niet.
Bij de duitste staat : Keine Transaktion bij de nederlandse staat ook precies hetzelfde Moet dat nog veranderd worden in de komende uren of pas morgen ?
Bij mijn Duitse staat idd ook niks, maar bij de Nederlandse stond mijn preorder er zelfs al in. Nu staat er 11/18/2013 Charge €499,99. Gebeurde bij mij gelijk. Ik zal als ik jou was wel eventjes MS contacten
Ik heb het gevonden op de billing.microsoft.com ik heb hier een screenshot van wat er nu staat. Kan je mij even verder wijsmaken wat er nu staat:
Ik heb dan bij amazon.de besteld maar amazon haalt het geld er pas af als ze het verzenden dus dat duurt nog wel even.