ooooooooooooooooow, hoe heb jij wel kunnen chatten dan met microsoft.de . Ik krijg dat schermpje maar niet te zien. Maar dit is wel goed nieuws \o/\o/\o/. Ben blij dat je het hebt gevraagd Maar je mag me toch uitleggen hoe je bij die chat bent gekomen, hehe, ik heb namelijk ook nog wel wat andere vragen voor ze over mijn betaling
Als er iemand beschikbaar is komt er automatisch boven aan in het scherm "Live Chat" te staan. En waarschijnlijk keek ik op de juiste moment.
Ja dat klopt. Ik kijk al bijna een uur op die website of er iemand beschikbaar is maar er komt maar niemand. haha. zeker erg druk , ik probeer ook zelf nog wel even de chat te pakken te krijgen. Ik vind het wel erg goed nieuws \o/\o/
Ja jongens de status: BackOrdered heeft te maken met je preorder. Ze kunnen nog niks uitleveren en eigenlijk hoort dit bij iedereen te staan. Er is niks aan de hand en we zullen de console vrijdag krijgen, maar fijn om het allemaal nogmaals bevestigd te zien worden.
Maar hoe zit het nou met de garantie op het apparaat want die van microsoft.nl die was heel erg duidelijk dat we geen garantie op het apparaat hebben in Nederland en dat we alles zelf moeten ophoesten als er wat kapot gaat of heb ik het verkeerd?
Lees maar eventjes een paar pagina's terug er is al het een en ander over gezegd. Ze zijn het sowieso wettelijk verplicht om ons garantie te geven. Maar waarschijnlijk hebben ze nog geen infrastructuur om kapotte One's bij ons op te halen en te bezorgen omdat de console nog niet bij ons gaat lanceren dit jaar. Dit kan denk ik pas als de One uit is in Nederland.
Kijk ik hoop echt dat die morgen naar Eindhoven wordt gestuurd... maar zoals ik al zei die Markus heeft zoveel onzin BS informatie... niet normaal. Markus zei eerst tegen mij dat ik hem over 2 weken zou binnen krijgen, omdat mijn status op BackOrdered staat... wat natuurlijk BS is. Maar we zullen het wel morgen zien, dan wordt het bedrag echt afgeschreven nu heeft Microsoft het bedrag gereserveerd... dus ik ben benieuwd!
Beste winkel waar je Xbox One kan bestellen Vind je het gek!? Er lopen daar alleen maar Nederlanders op die chat te spammen. Sent from beyond.
Laatste keer dat ik het probeerde vorige maand kreeg ik ook dit te zien. Geen idee waarom het niet werkt. Gewoon opnieuw proberen of opnieuw inloggen ofzo
Lijkt wel of je in een soort van wachtrij wordt gezet om te chatten. Ik moest opnieuw inloggen en het chatschermpje is niet meer in beeld geweest. Na een bepaalde tijd wordt je weer uitgelogd en moet je weer opnieuw inloggen en wordt je volgens mij weer achteraan de rij gezet ofzo. Schiet niet op zo. Nog nooit zoveel moeite gehad om een chat te bereiken Nu heb ik weer het chat schermpje te pakken maar er is gewoon niemand. Hoe komt dat nou ?
Kan je niet gewoon inloggen bij de creditkaart van je vriendin? Ik zie bij de Rabobank precies wat er allemaal vanaf gehaald wordt.
Ze heeft ING. Daar kan je het nog niet zien of het er nu al af is gehaald, daar gaat een paar dagen overheen voordat dat is bijgewerkt. Zou niet weten hoe je het anders kan checken. Ik wil gewoon even chatten maar dat schermpje komt steeds tevoorschijn dat er niemand is
Kan iemand van jullie het even proberen de chat te bereiken en vragen waarom ik steeds dat schermpje in beeld krijg dat er niemand is. Ik word er nu een beetje moe van