1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

1. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    ooooooooooooooooow, hoe heb jij wel kunnen chatten dan met microsoft.de . Ik krijg dat schermpje maar niet te zien. Maar dit is wel goed nieuws \o/\o/\o/. Ben blij dat je het hebt gevraagd

Maar je mag me toch uitleggen hoe je bij die chat bent gekomen, hehe, ik heb namelijk ook nog wel wat andere vragen voor ze over mijn betaling

2. Silverlink

Silverlink Sage of Darkness

Leuk Bevonden:
    3
    Als er iemand beschikbaar is komt er automatisch boven aan in het scherm "Live Chat" te staan. En waarschijnlijk keek ik op de juiste moment.

3. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ja dat klopt. Ik kijk al bijna een uur op die website of er iemand beschikbaar is maar er komt maar niemand. haha. zeker erg druk , ik probeer ook zelf nog wel even de chat te pakken te krijgen. Ik vind het wel erg goed nieuws \o/\o/

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Stond op Tweakers.

5. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Oeh nice :D

6. mckeesju

mckeesju New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja jongens de status: BackOrdered heeft te maken met je preorder. Ze kunnen nog niks uitleveren en eigenlijk hoort dit bij iedereen te staan. Er is niks aan de hand en we zullen de console vrijdag krijgen, maar fijn om het allemaal nogmaals bevestigd te zien worden.

7. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Maar hoe zit het nou met de garantie op het apparaat want die van microsoft.nl die was heel erg duidelijk dat we geen garantie op het apparaat hebben in Nederland en dat we alles zelf moeten ophoesten als er wat kapot gaat of heb ik het verkeerd?

8. mckeesju

mckeesju New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lees maar eventjes een paar pagina's terug er is al het een en ander over gezegd. Ze zijn het sowieso wettelijk verplicht om ons garantie te geven. Maar waarschijnlijk hebben ze nog geen infrastructuur om kapotte One's bij ons op te halen en te bezorgen omdat de console nog niet bij ons gaat lanceren dit jaar. Dit kan denk ik pas als de One uit is in Nederland.

9. inasi69

inasi69 Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Kijk ik hoop echt dat die morgen naar Eindhoven wordt gestuurd... maar zoals ik al zei die Markus heeft zoveel onzin BS informatie... niet normaal.

Markus zei eerst tegen mij dat ik hem over 2 weken zou binnen krijgen, omdat mijn status op BackOrdered staat... wat natuurlijk BS is.

Maar we zullen het wel morgen zien, dan wordt het bedrag echt afgeschreven nu heeft Microsoft het bedrag gereserveerd... dus ik ben benieuwd!

Laatst bewerkt: 19 nov 2013
  10. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    krijg ik eindelijk de chat te pakken staat er dit

11. inasi69

inasi69 Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ja dit krijg ik dus voortaan ook alleen maar!

12. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Beste winkel waar je Xbox One kan bestellen

Vind je het gek!?
    Er lopen daar alleen maar Nederlanders op die chat te spammen. :D

Sent from beyond.

13. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Laatste keer dat ik het probeerde vorige maand kreeg ik ook dit te zien. Geen idee waarom het niet werkt. Gewoon opnieuw proberen of opnieuw inloggen ofzo

14. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Lijkt wel of je in een soort van wachtrij wordt gezet om te chatten. Ik moest opnieuw inloggen en het chatschermpje is niet meer in beeld geweest. Na een bepaalde tijd wordt je weer uitgelogd en moet je weer opnieuw inloggen en wordt je volgens mij weer achteraan de rij gezet ofzo. Schiet niet op zo. Nog nooit zoveel moeite gehad om een chat te bereiken

Nu heb ik weer het chat schermpje te pakken maar er is gewoon niemand. Hoe komt dat nou ?

Laatst bewerkt: 19 nov 2013
  15. Max_Payne

Max_Payne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je niet gewoon inloggen bij de creditkaart van je vriendin? Ik zie bij de Rabobank precies wat er allemaal vanaf gehaald wordt.

16. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Bedankt gelijk weer duidelijkheid. :)

17. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ze heeft ING. Daar kan je het nog niet zien of het er nu al af is gehaald, daar gaat een paar dagen overheen voordat dat is bijgewerkt. Zou niet weten hoe je het anders kan checken. Ik wil gewoon even chatten maar dat schermpje komt steeds tevoorschijn dat er niemand is

18. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Mij werd vertelt dat geld pas afgeschreven gaat worden zodra de XB One geshipt wordt.

19. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ja precies, dat is inderdaad ook zo, dat was mij ook verteld.

20. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Kan iemand van jullie het even proberen de chat te bereiken en vragen waarom ik steeds dat schermpje in beeld krijg dat er niemand is. Ik word er nu een beetje moe van :mad:

Deel Deze Pagina