1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Aangezien we er nu zeker van kunnen zijn dat ze de Xbox One gaan verzenden wil ik mijn games bij Amazon.co.uk kopen. Als je dan kiest voor One-Day Delivery, krijg je de games dan op de 22ste thuis of een dag later?
     
  2. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik heb vandaag van Amazon mijn game gekregen voor de Xbox One.
     
  3. Daverman

    Daverman New Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom op amazon.uk? Us is goedkoper toch? Anders is het net zo duur als bij mediamarkt geloof ik.
     
  4. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Welke? Call of Duty Ghosts?
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Jep. Had niet gratis verzenden gedaan maar 2-3 dagen.
     
  6. Stefan-

    Stefan- Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Er komen dan import kosten bij, dus dan is het verschil zo klein dat het bijna geen verschil maakt.

    Ik ben zelf erg benieuwd wat games digitaal gaan kosten. Ik weet niet hoe het staat met het gebruiken van Microsoft Points, maar voor 37 Euro kan je 4200 Points kopen, die dan meteen 50 Euro waard zijn door die conversion rate die Microsoft nu nog gebruikt.

    Hoe lang dat gaat duren weet ik niet, en als de games 69,99 digitaal zijn, dan is het verschil het ook niet echt waard lijkt me. Ook weet ik niet of het mogelijk is met die Ireland regio optie. Valt nog te bezien allemaal dus.
     
  7. coffac

    coffac New Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook m'n games op Amazon.co.uk besteld en heb ook met die lui contact gehad. Als je voor de Day One delivery hebt gekozen, krijg je ze de 22e in huis.

    Edit: Ik zou er trouwens wel snel mee zijn. Had gisteren mijn order nog aangepast en effe opnieuw contact opgenomen met de klantenservice. Ze zeiden dat ik het beste niet meer verdere aanpassingen zou maken want dan zou het dus kunnen zijn dat ik ze niet op Day One kon krijgen. Blijkbaar zijn ze de bestellingen alvast aan het sorteren en is de boel daar aardig hectisch nu.
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2013
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    MS studio games gaan 59.99 kosten. :)
     
  9. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Iemand anders die het al heeft geprobeerd voor mij om even te chatten op microsoft.de en even kan vragen waarom ik steeds zo'n scherm krijg dat er niemand is op de chat. Of krijgen jullie allemaal datzelfde schermpje ? Wel slecht hoor dat het zo moeilijk te bereiken is
     
  10. Stefan-

    Stefan- Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn geen medewerkers beschikbaar, dus nee, wij kunnen er ook niet bij.
    Ik heb gisteren ook behoorlijk lang moeten wachten, zonder succes.
     
  11. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik probeer al sinds vanmiddag 12 uur iemand te bereiken :lol::lol::lol:, bijna lachwekkend aan het worden. Vind het alleen niet leuk :mad:
     
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Wat moet je weten dan?
     
  13. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik wil graag weten nadat ik gister in eerste instantie dat mailtje had gehad van hun dat de betaling met mijn creditcard niet was gelukt. Ik heb toen in die mail die ik heb gekregen een link aangeklikt waar ik heen kon gaan om mijn betalingsmethode te updaten. Ik heb toen daar de creditcard van mijn vriendin ingevoerd en vervolgens het product betaald zoals het er naar uit ziet maar ik wil dus graag weten of het bij hun goed is aangekomen en dat ik alsnog vrijdag mijn xbox one in huis heb
     
  14. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Yes, eindelijk de chat te pakken gehad. hier de chatlog:

     
  15. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Toen straks in verkeerde topic geplaatst dus:

    Weet iemand of de MM in Aken nog de XboxOne zal hebben op de 23ste? of net iets verder Duitsland in?
     
  16. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Zo zie je dus dat ze elke keer een andere informatie geven... eentje zegt ze hebben een warenhuis in Eindhoven en een andere idioot zegt misschien volgende week... :)
     
  17. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Komt waarschijnlijk voor hem omdat hij een verkeerde cc info had geplaatst.
     
  18. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Zou zo maar kunnen maar ik ben ieder geval blij dat hij er aan komt. het kan zelfs gewoon nog een vrijdag zijn hoor :)
     
  19. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Net gemailed naar amazon.fr over datum van afschrijven van cc en verzending. Wordt ik net terugGEBELD op mn mobiel door een franse dame, met het stem geluid van de bardames in Allo Allo, op zn engels, dat donderdag de afschrijving op de CC gedaan wordt, en donderdag wordt het verzonden. Vrijdag de 22e wordt hij bezorgd.

    Kijk, das nog eens service. En een zwoele damesstem in de oren.....
     
  20. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Haha nice nice.

    Ik hoop zo dat ik em ook een vrijdag heb maar denk dat het na het weekend wordt voor mij. Een voorgevoel
     

Deel Deze Pagina