Wat dat betreft is Amazon inderdaad erg snel en duidelijk. Die geven gelijk een antwoord en niet van "misschien zit er vertraging in (MS Store DE). Ik heb zelf ook vaak contact genomen met Amazon, ze bellen je eerst, neem je niet op krijg je netjes een mailtje gestuurd met een antwoord waar je iets aan hebt! Dus tot nu toe ben ik tevreden met Amazon.fr en Amazon.co.uk
bij mij zijn vandaag via the hut ryse en zavvi dead rising 3 verzonden ze worden voor de29e verwacht stond er
Als je nou eens een paar posts terug leest, dan lees je mijn ervaring van vandaag met amazon.fr. Ohh, René!
Franse dames klinken altijd zwoel Maar gisteren is m'n Skylanders verstuurd bij Amazon.co.uk en had hem vandaag binnen, dus het komt allemaal goed . (had geen day-one-delivery, maar omdat er een delay was met de game hebben ze hem op die manier verstuurd)
Je zal toch maar bij amazon werken met al die paniekerige Nederlanders die je elke 10 minuten lastig komen vallen over die xbox one...
Maar een vriend van mij had 4 Xbox one "day one" editions besteld. En die zijn vandaag verzonden Nu begin ik helemaal zot en bang te worden dat ik de mijne toch niet ga hebben
Ik werd gisteren gebeld door Amazon.fr en ze zeiden tegen mij dat ze het bedrag donderdag gaan afschrijven en donderdag wordt die ook gelijk opgestuurd. Ik ben benieuwd...
Ik kon die ook al krijgen alleen ik heb ook Ryse besteld. Dan had ik twee keer verzendkosten moeten betalen.