Dit staat er op Microsoft store NL Bij voorbestellingen is een creditcard vereist, maar uw kaart wordt niet belast voordat uw order is verzonden of het product aan u beschikbaar is gesteld om te downloaden. Let wel dat wij uw kaart niet kunnen belasten en uw order niet kunnen uitvoeren als uw kaart vervalt tussen de datum waarop u het artikel vooraf hebt besteld en de datum waarop het artikel beschikbaar is. Zorg er steeds voor dat uw facturerings- en contactgegevens actueel zijn.
Ja ik snap zijn vraag niet zo goed... bedoelt hij als hij Engels kiest met een Duitse marketplace dat die dan geen Engels kan praten of bedoelt hij iets anders? Of is het gewoon Engels kiezen en je kan gewoon Engels praten..?
Hij vraagt of de UI en voice commands in het Engels kunnen als je locale (dus Marketplace) op Duitsland staat dat kan dus niet.
Hij bedoelt of je Engels kúnt kiezen voor je voice commands bij een Duitse marketplace (wat niet blijkt te kunnen). EDIT: Hybrid was me voor.
Waarom zou je een Duitse Marketplace willen? Gewoon op Iers zetten lijkt me tot aan de release in NL. Of mis ik de clou?
Ik wil zowiezo wel dingen kopen op de marketplace. Gaat met name om fifa points in fifa14. Wat moet ik dan gebruiken en welke regio is dan het handigst
Oh serieus. Dan kan ik gewoon die eu microsoft punten kopen en die gebruiken of kan dat ook als je het als uk zet?
Volgens mij kunnen gekochte Microsoft Points, die in de EU geldig zijn, ook ingewisseld worden in de Britse marketplace. Tot zover ik weet kan je op verschillende websites MS Points kopen die overal in de EU in te wisselen zijn, en dus ook in Engeland.
Jup, klopt. Er zijn US punten die (uiteraard) alleen voor Amerikaanse accounts bedoeld zijn en er zijn EU punten die je overal in Europa kan gebruiken inclusief de UK.
Als je al (veel) euros op je account hebt staan, kun je beter Ierland kiezen. Anders zou je voor UK kunnen gaan, want je tegoed wordt dan niet geconverteerd naar Britse Ponden. Het enige dat ik niet duidelijk vind, is of je Euro tegoed weer terugkomt als je je regio weer op een Euro-land (bijv. Nederland) zet.