1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

1. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb eindelijk de chat weten te bereiken op ms.de . de consoles worden morgen verscheept naar Eindhoven en dan als het goed is gewoon vrijdag bij ons aankomen \o/\o/\o/. Met mijn order was ook alles in orde. Ik ben blij

Ik heb ook even gevraagd hoe dat zit met de region. Hij verwees me naar de nederlandse micrososft support. Ik weet zeker dat die denk ik mij niet gaan helpen omdat de xbox one nog niet wordt ondersteund in nederland. Misschien kan iemand anders het even proberen

2. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Bf4 binnen via gamesync blije jongen :)

3. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Mijn geld is er ook inmiddels van afgeschreven CC. Dus hij word geleverd kan eindelijk rustig op gaan wachten. Geen stress meer. :emo:
    Na 9x contact opgenomen te hebben met MS NL Store (Andere was blijkbaar echt geannuleerd.) Had een nieuwe bestelling moeten plaatsen.

Laatst bewerkt: 20 nov 2013
  4. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Jij had toch ook dat gele zandlopertje en geen min bedrag voor je bedrag? M'n collega had dat namelijk ook en die wil daar nu ook zekerheid over hebben... Anders gaat hij vanavond nog ff de chat spammen...

5. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Laat hem maar spammen. Want dan gaat er iets fout, je geld moet (Vandaag) afgeschreven gaan worden. Orders worden allemaal vandaag verzendklaar gemaakt, na morgen is ie te laat. Is mij vertelt MS Store NL aan de telefoon.

6. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog geen geld van mijn CC en staat ook nog backorder op status...pffff

7. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Nee ik heb geen geel zandlopertje. Alle staat bij mij groen aangevinkt

8. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    wordt morgen allemaal gedaan volgens de chat die ik zojuist had. Ik had ook gevraagd hoe dat zat met mijn status en het is allemaal goed. Ik heb ook BackOrdered staan rechts en linksonder staat weer Bestellung wird bearbeitet.

Als het allemaal goed is wordt morgen de creditcard gecharged

9. Olivier_Twister

Olivier_Twister Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eeh ik lees hier dat er al games van mensen worden verzonden op amazon.uk

Ik heb er 6 games besteld en er werd nog niet verzonden...

10. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb via amazon.de een controller en BF 4 besteld. Heb hier nog niks over gehoord.

11. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik geloof je:D
    Heb ik weer een beetje hoop-)

12. coffac

coffac New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Komt vanzelf wel goed, jongens. Ze zijn nu één voor één de orders aan het afhandelen. De ene krijgt eerder bericht dan de andere. Worst case scenario krijg je morgen een bericht.

Als ik de klantenservice van Amazon.fr moet geloven, wordt mijn Xbox One morgen verstuurd. Games op Amazon.co.uk idem dito.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb je One Day delivery? :)

14. Egozu

Egozu Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit dus.

15. inasi69

inasi69 Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Mensen moeten een keertje de tijd nemen en even onze comments lezen.

Zoals ik al zei, Amazon.fr heeft mij persoonlijk gebeld over deze situatie en ze hebben mij duidelijk verteld dat het bedrag donderdag wordt afgeschreven en direct opgestuurd gaat worden.

Met de games zit het anders, heb je bij je order een Microsoft spel zitten? dan krijg je je bestelling vrijdag binnen. Sommigen hebben BF4, NFS of andere spellen al binnen, maar dat is geen ramp.

16. Egozu

Egozu Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook op amazon.fr mijn X1 besteld met Day One delivery. Het is duidelijk dat het geld pas word afgeschreven bij verzending zoals jij aangeeft. Dus morgen moet alles goed komen.

Games heb ik besteld bij Amazon.co.uk en CoD heb ik morgen binnen en Ryse vrijdag.

17. stekki

stekki Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb 3 verschillende orders op verschillende datum besteld, maar komen allen op dezelfde dag toe. Kan ik deze nog grouperen? Kwestie van verzendingskosten te drukken. (amazon).

18. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Als je het over de Microsoft Store hebt: Je CC hoeft vandaag niet afgeschreven te worden, dit doen ze namelijk pas bij verzending, en dat zal morgen zijn.

19. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    precies, dat is mij ook verteld vandaag

20. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Nog twee nachtjes slapen :D spanning begint op te lopen :D

Deel Deze Pagina