1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Zal er überhaupt kans zijn dat ik in Duitsland een xbox one vind?
    Ik ga wss naar Aken, daar hebben ze een MM, Saturen en GameStop en desnoods als hij daar niet is gaan we door naar Monchengladbach, Dusseldorf.
     
  2. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Je kan denk ik het beste even bellen om niet voor jan doedel erheen te rijden. Kans acht ik klein, want gok dat de meeste winkels niet 10tallen XONE hebben.
     
  3. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Ja, ik had al een mail gestuurd naar Aken maar nog geen antwoord en als hem niet hebben kan ik altijd nog iets verder gaan om te halen omdat de meeste mensen uit Nederland hem dicht bij de grenst halen.
     
  4. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Of je rijd gewoon ff bij mij langs (omgeving Maastricht vrijdag/zaterdag, of Den Bosch zondagavond) voor mijn Day One Edition...voor de juiste prijs dan wel :+
     
  5. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Idd, maar bij mij is het eraf als ik naar ING site ga en naar mijn CC gegevens kijk.
     
  6. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Bij mij is er nog niks afgeschreven van de creditcard. Dat zal morgen wel gebeuren
     
  7. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ga naar Duisburg/Dusseldorf en Oberhausen. Hoop dat je gewoon een Xbox kan kopen zonder pre-order...
     
  8. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    En dan met een beetje pech nog tot 17u moeten wachten op de bezorger.... WAAAAAH,!
     
  9. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    en dan komt tie vrijdag niet wordt lang weekend dan
     
  10. coffac

    coffac New Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan beter naar Neuss rijden. Er zullen namelijk veel Nederlanders zijn die de grote(re) steden pakken die dichtbij de grens zitten. Neuss is een klein plaatsje naast Düsseldorf (je hoeft alleen een brug over te steken) en daar hebben ze ook een Media Markt.

    Heb de helft van mijn jeugd in Duitsland verkast en ik kan je zo zeggen (of het nou een nieuwe Xbox, Playstation of iPhone is) dat je daar de meeste kans hebt.

    PS. Niet doorvertellen eh! ;)
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2013
  11. Stefan-

    Stefan- Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    MS: There might be slight delays since the shipments for Germany are processed first and then all the others. You will be charged soon for the XBOX order.


    Die quote komt van GoT weet niet of het echt is, maar klinkt nogal vreemd. Dus als iemand in de chat zit,,, :)
     
  12. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Collega heeft ff contact gehad over z'n gele zandloper status en werd verteld dat alles goed ging komen. Er werd hem wel verteld dat de xbox er vrijdag pas uit gaat bij het depot... Heel vaag en dus maar niet teveel aandacht aan geven ;)
     
  13. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer had hij gepreorderd ?
     
  14. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Wij hadden 4 consoles gepreorderd in Nordhorn en 1 daarvan gaat niet door dus als je er zeker eentje wilt hebben moet je achter ons aanrijden want we gaan hem daar pas 'annuleren'.
     
  15. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    20-08-2013
     
  16. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Hij heeft toch een replacement order geplaatst?
     
  17. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Die is geloof ik idd de 12e van deze maand omgezet... Maar dat maakte volgens die man die hij sprak niet uit... Hij zou hem a.s. vrijdag moeten ontvangen... Laten we eerst met z'n allen morgen maar is afwachten ;)
     
  18. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Aha. Ik heb vandaag een " Replacement order geplaatst, omdat mijn andere order van 16/08/2013 geannuleerd was om de reden, dat ie niet verzonden kon worden naar Nederland. Maar uiteindelijk is Microsoft anders gaan denken en gaan alle orders gewoon door.

    Gelukkig hoef ik nu niks meer te doen. Alles is geregeld nu naar 8x bellen naar de MS store. ^^"
     
  19. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Weet iemand waar je alle winkels van GameStop kan zien in Duitsland netzoals bij de Duitse MM's.
     
  20. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik lees net in die andere topic van dit forum dat dus de fifa14 code bij de duitse xbox one alleen in de duitse regio gedownload kan worden. Dat zou even gaar zijn en niet tof
     

Deel Deze Pagina