Yeaaaaaaaaaaaaaaah! Amazon.fr (Xbox One Day One Edition + FIFA 14) net (om 07:32) een mailtje gehad. " Hello, Wij informeren u dat uw bestelling is verzonden. Uw pakket is in transit en deze volgorde kan niet worden gewijzigd. Als u een artikel wilt retourneren, bekijken of bewerken een andere orde, kunt u terecht op uw bestellingen op Amazon.fr. " Ik kan niet wachten!! Microsoft Store DE En ik zie dat het bedrag terug is overgemaakt op mijn PayPal account... van Microsoft Store WTF hahha! "PayPal heeft net €499,99 EUR naar u overgemaakt met PayPal"
Misschien wel handig: How to Update Your Xbox One - Xbox One Wiki Guide - IGN http://m.ign.com/wikis/xbox-one/How_to_Update_Your_Xbox_One? Sent from beyond.
Mijn order staat nog op: En préparation pour expédition (In voorbereiding voor de scheepvaart) Ook nog geen mail gehad dat het verzonden is, meer mensen in dezelfde situatie die bij amazon.fr hebben besteld?
Bij mijn bestelling op Microsoft.de staat het volgende: Replacement Xone Order Preis: 499,99 € inkl. MwSt. Menge: 1 Status: Wird bearbeitet Versenden Op billing.microsoft.com is echter gisteravond laat een nieuwe regel verschenen (bovenste stond er eerst nog niet) en daarnaast staan de onderste drie regels niet meer op een geel zandlopertje, maar op een groen vinkje! Lijkt me dus dat m'n CC gecharged is, echter kan ik dit in mijn bankieren app (Rabobank) nog niet zien. Maar gezien bovenstaanden en eerdere posts, zal de Xbox One dus naar alle waarschijnlijkheid gewoon vandaag verzonden worden en morgen geleverd!
Het bedrag wordt gereserveerd, dat hebben ze bij mij ook gedaan. Maar die idioten hebben bij mij een verval datum tot gisteren 23:59 uur aangemaakt en die is nou verlopen en het bedrag staat weer op mijn PayPal account. Toch zie ik op mijn Microsoft.Billing een groene vinkje.
Ik zie dat er mittennachtsverkauf gaat komen in Duitsland, misschien dat ik een ritje ga wagen! mijn duits is echter rete slecht, het lijkt er iig op dat er voldoende voorraad zal zijn in Duitsland.
eindelijk, eentje stond op paypal die geannuleerd was, nu dus 2 stuks afgeschreven van mijn cc even snel die van france annuleren anders heb ik er strks 3 ======================================================== Edit toch eentje afgeschreven van paypal die eigenlijk geannuleerd was en eentje van CC nu hopen dat ie morgen of zaterdag komt, dan ben ik tevree
Meerdere hebben nog niks gehoord. Bij mij staat er: In voorbereiding voor de scheepvaart. Neem aan bij jou ook?
Ja niks aan de hand, bij mij ook nog niks (amazon.fr). Maak me pas zorgen als er morgenochtend nog steeds hetzelfde staat als nu.
Zijn er hier meer mensen die de Xbox One bij otto.de besteld hebben (de Forza met extra controller versie heb ik)? Nu nog steeds de status "leverbaar binnen een week"
Als ik Rivanov mag geloven (die voor mij besteld heeft bij Amazon fr) is de order compleet verdwenen.
Hey guys, Dit topic / thread heb ik best vaak bekeken en gevolgd. Kan iemand mij nog helpen aan een One? Ik ben ook (redelijk) druk bezig met kijken of ik er 1 kan scoren. Mocht iemand er 1 over hebben of meer kunnen bestellen - laat het me weten. Dan betaal ik desnoods even wat aan of ik kom hem zo snel mogelijk ophalen Bedankt in ieder geval.
Dan betaal ik desnoods even wat aan of ik kom hem zo snel mogelijk ophalen /B] kijk uit joh met iets aan te betalen ben op marktplaats al 2x bedrogen ik weet dat dit iets anders is. maar toch, geld kan iedereen gebruiken
Ik zit erover te denken naar de nachtlaunch van gamestop te rijden vannacht in Essen, dicht bij Duisburg. Wellicht wil iemand mee? ik ga vanuit Eindhoven ik kan wel rijden.