"Alle voorgaande pre-orders zullen worden geleverd aan de datum van publicatie". Dit is wat ik te zien krijg als ik bij die amazon.de een day one xbox wil bestellen. Geen idee wat het precies betekend, maar als ik verder klik naar de "standaard" editie, komt er te staan dat die gewoon leverbaar is op vele adressen. Dus is die day one editie niet meer gegarandeerd ofzo?
Trouwens voor de mensen die nog twijfelen. Ik heb net contact gehad via een live-chat met iemand van de microsoft.de store en die zegt dat je de Xbox ontvangt op de releasedag en dat, maakt niet uit met welk betalingsmiddel (paypal, creditcard), je pas betaalt als hij is verzonden.
Ik heb specifiek gevraagd of hij wordt verzonden op release of dat wij hem ontvangen op release en zijn antwoord was dat we hem zouden ontvangen op release. Maarja, je weet het nooit. *)
Kan goed zijn dat ze afspraken hebben met UPS en dat ze het echt op de dag zelf rondbrengen, maar wel al van te voren in het magazijn hebben staan. Dus zou goed kunnen wat hij zegt.
Zojuist besteld bij microsoft.de , gekozen voor Paypal betaling en ze schrijven het idd niet meteen af. Dat gebeurt blijkbaar pas als de betaling verwerkt word
Zul je zien dat wanneer ik 's ochtends naar Aachen rijdt om m'n Xbox One op te halen, ik thuiskom en daar nog een Xbox One klaarstaat die via Microsoft.de binnen is gekomen. Zou helemaal grappig zijn als ook die van Amazon.de op dezelfde dag binnenkomt.
haha weet ik wel zeker dat je hem kwijtraakt, ik vind het wel jammer dat we nog steeds geen datum gekregen hebben. zullen ze nu echt sony hebben afgewacht?
Zojuist de Xbox One "vorbestellt" in MM Aachen. Verkoper zegt dat ze nog genoeg Xbox One Day One edities hebben. Je krijgt er nog een doosje met een t-shirt en een blu-ray film (The Bourne Legacy) bij: De verkopers konden wel wat aardiger, maar ben blij met de pre-order \o/
Nee, daar heb je een goed punt. Ik sprak wel Engels met hem dus ik hoop dat hij dan snapt dat ik geen Duitser ben zelf. Edit - Ik ga het gewoon even opnieuw vragen. Sorry voor mijn Engels.
Cool. Snap eigenlijk niet dat MS dit toestaat. Had half verwacht dat ze gewoon niet zouden verzenden naar markten waar ze nog niet officieel uit zijn maar ben er wel blij mee
Waar zit ie, ik woon vlakbij eindhoven ga ff kijkje nemen haha Maar inderdaad nice als ie hier gewoon meteen komt