Topic wordt morgen gewoon omgedoopt tot 'Het hoe haal ik mijn Xbox One van de verplichte Duitse taal af? topic'.
Ik had me als echte Xbox gamer ook graag druk gemaakt, maar deze next-gen Xbox kan me tot op heden weinig boeien. Ik wacht wel tot die verder is uitgewerkt en er games zijn die me aantrekken. Ik ben verder blij voor jullie en het is leuke bezigheid om te lezen.
Dus? Die kunnen het ook wel eens later verzenden. Zag hier een post voorbij komen van iemand die de Surface had besteld en dat de verzendmail een dag nadat hij de Surface had ontvangen binnenkwam. Als hun systeem wat vertraging oploopt kan dat zomaar gebeuren.. Niet zo panisch doen.
Maver21, denk aan je hart. Al die post van jou de afgelopen dagen. Komt vast wel goed. Genoeg mensen die melden dat de console vannacht pas wordt verzonden dus nog even geduld.
Bij mij nog geen succes. Bij Amazon.de (de console) staat er nog dat ze hem klaarmaken voor levering. Bij amazon.co.uk zijn de games en controller met play and charge kit nog in 'preorder'. WowHd heeft mijn game ook nog niet verzonden. Meh...
Het kan een hele opgave zijn om je Xbox Live te verlengen als je op de Engelse marketplace en vervolgens weer switch naar Nederlandse marketplace. Beste optie is nu verlengen om mogelijke problemen te voorkomen.
haha, ik word altijd opgewonden als er iets nieuws wordt gereleased maar nu ook een beetje nerveus omdat ik maar niks hoor van ms.de en die chat is ook maar niet beschikbaar , zucht
Bij mij staat Amazon.co.uk ook nog op Preorder maar heb de mails vanmiddag ontvangen dat het is verzonden.
Hoezo punten en gold live zijn toch voor Europa. Je kan het altijd kopen via internet, zolang je maar voor Europa koopt.
OMG Hybrid, op dat zwarte ding kan volgens mij een PS4 en een XBone staan of verwacht je dat de Xbone echt zo groot is dan moet ik hier thuis ook eens de boel gaan opmeten
Hmm, heb nog geen mails gehad van zowel uk als de. Gaat vast nog komen vandaag. Van uk krijg ik vaak pas de mail als hij een dag op de post zit ... En ben toch niet zo gehyped, er is nog geen killer nextgen game, dus ik zie het allemaal wel verschijnen ....
eigenlijk wel een goed idee, mijn Live loopt ergens in december al af. kost me nu weer geld dan, zal de vrouw blij met zijn