alleen als je je bankrekening niet gekoppeld hebt.
ik heb mn bankrekening gekoppeld en betaal dus pas via paypal als de betaling verwerkt word in november
ze schrijven sowieso nog niks af tot ze hem op gaan sturen maar als je geen rekening gekoppeld hebt en dus geen 'geverifieerde' paypal hebt zul je er denk ik wel saldo op moeten hebben
hoe dan ook, je betaald nu nog niks. Ook niet als je via paypal besteld
(hem hem vanmiddag ook besteld en snapte ook niet of ik nou al meteen moest betalen of niet maar in de bevestigingsmail word t uitgelegd dat ze pas in november geld afschrijven
)
dit staat in de bevestigingsmail van Paypal
Geachte Delphiki,
U heeft een bestelling geplaatst voor een bedrag van 499.99 EUR bij Microsoft Luxembourg S.a.r.l
Houd er rekening mee dat dit geen directe afschrijving is. Het bedrag wordt afgeschreven van uw rekening als de webwinkel uw betaling verwerkt. Mogelijk ontvangt u meerdere e-mails terwijl de webwinkel uw bestelling verwerkt.
Het bedrag wordt overgeschreven als de webwinkel uw betaling verwerkt. Eerst wordt geld gebruikt dat op dat moment op uw PayPal-rekening staat en pas daarna worden andere betaalbronnen gebruikt.
Log in op uw PayPal-rekening als u de volledige transactiegegevens wilt bekijken.
Het kan even duren voordat deze transactie op uw rekening wordt weergegeven.
Webwinkel
Microsoft Luxembourg S.a.r.l
Instructies voor webwinkel
U heeft geen instructies ingevoerd.
OmschrijvingPrijs per eenheidHvhBedrag
Xbox ONE Day One + FIFA 14
€413,21 EUR1€413,21 EUR
StandardEOC
€0,00 EUR1€0,00 EUR
Subtotaal€413,21 EUR
BTW€86,78 EUR
nee dat klopt niet. Geverifieerde paypal word ook pas in november afgeschreven
je ziet het ook staan als je door klikt naar paypal. Links in het scherm waar je moet inloggen zie je iets staan als 'uitgestelde betaling'
sneller > goedkoper dus dan is amazon.co.uk zeker de beste keus?
Klik om te vergroten...