1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Wel grappig, de Xbox One komt uit het land waar hij is uitgesteld, waardoor je hem mogelijk nog eerder hebt dan de landen waar hij wel verschijnt.
     
  2. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Ja is toch awesome. }:]

    Het uitstellen van de Xbox maakt dus eigenlijk helemaal niks uit behalve het feit dat we de games moeten bestellen via internet (wat ik toch al doe) en dat je de locale op UK moet zetten (wat ik toch al heb). Laat maar komen! :thumbs:
     
  3. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom heeft Microsoft duitsland eigenlijk hun warehouse in eindhoven zitten ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Laat ik nu onder Eindhoven wonen. :+
    LOL. En ik maar naar Aachen rijden straks. Terwijl hij gewoon 20km verderop klaar ligt.
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb je Herman Meures gesproken? :+
    Daar heb ik veel mee gemaild. Dat shirt en Blu-Ray liggen nog voor mij klaar. Hadden ze afgelopen zaterdag nog niet, kwamen pas afgelopen maandag binnen.
    Neem ik wel mee op de releasedag van de Xbox One. Ga daar niet speciaal voor op en neer. :+
     
  6. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Volgens mij omdat er een rechtszaak was tegen Microsoft waarin mogelijk een ban kon komen tegen de verkoop van de Xbox in Duitsland. Ze hebben toen uit voorzorg hun opslag naar Nederland verplaatst. Dit vertelt een vriend van mij trouwens hoor dus heb verder geen bron ofzo. Hij is wel slim, die vriend, dus ja. :+
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Waar bestellen jullie nu de games? Ik zit niet te wachten op gecensureerde versies van BF en DR3 dus weet niet of Duitsland daar wel een optie voor is?

    Amazon.co.uk?
     
  8. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Amazon inderdaad.
     
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Of videogamesplus.ca als je goedkoop wil. :)
     
  10. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ben 'm ook aan het bestellen op microsoft.de
    Echter, als ik op paypal klik om mee te betalen moet ik al automatisch gaan inloggen met paypal en betalen, maar hoe zorg ik ervoor dat ik pas betaal rond de release?

    Krijg dus dit:

    Moet 't bedrag soms op je paypal staan? :+
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2013
  11. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Edit Delpinki was mij al voor en beter uitgelegd.
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2013
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    alleen als je je bankrekening niet gekoppeld hebt.

    ik heb mn bankrekening gekoppeld en betaal dus pas via paypal als de betaling verwerkt word in november

    ze schrijven sowieso nog niks af tot ze hem op gaan sturen maar als je geen rekening gekoppeld hebt en dus geen 'geverifieerde' paypal hebt zul je er denk ik wel saldo op moeten hebben

    hoe dan ook, je betaald nu nog niks. Ook niet als je via paypal besteld

    (hem hem vanmiddag ook besteld en snapte ook niet of ik nou al meteen moest betalen of niet maar in de bevestigingsmail word t uitgelegd dat ze pas in november geld afschrijven :+)

    dit staat in de bevestigingsmail van Paypal

    Geachte Delphiki,

    U heeft een bestelling geplaatst voor een bedrag van 499.99 EUR bij Microsoft Luxembourg S.a.r.l
    Houd er rekening mee dat dit geen directe afschrijving is. Het bedrag wordt afgeschreven van uw rekening als de webwinkel uw betaling verwerkt. Mogelijk ontvangt u meerdere e-mails terwijl de webwinkel uw bestelling verwerkt.

    Het bedrag wordt overgeschreven als de webwinkel uw betaling verwerkt. Eerst wordt geld gebruikt dat op dat moment op uw PayPal-rekening staat en pas daarna worden andere betaalbronnen gebruikt.

    Log in op uw PayPal-rekening als u de volledige transactiegegevens wilt bekijken.


    Het kan even duren voordat deze transactie op uw rekening wordt weergegeven.
    Webwinkel
    Microsoft Luxembourg S.a.r.l
    Instructies voor webwinkel
    U heeft geen instructies ingevoerd.
    Omschrijving Prijs per eenheid Hvh Bedrag
    Xbox ONE Day One + FIFA 14
    €413,21 EUR 1 €413,21 EUR
    StandardEOC
    €0,00 EUR 1 €0,00 EUR
    Subtotaal €413,21 EUR
    BTW €86,78 EUR

    nee dat klopt niet. Geverifieerde paypal word ook pas in november afgeschreven

    je ziet het ook staan als je door klikt naar paypal. Links in het scherm waar je moet inloggen zie je iets staan als 'uitgestelde betaling'


    sneller > goedkoper dus dan is amazon.co.uk zeker de beste keus?
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2013
  13. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.602
    Geen idee :+
    Een man met een zwarte bril, kort haar en een beetje moe uit de ogen kijkend..
    Maar die dames bij de kassa waren niet echt vriendelijk.
    Hier staat MM Aachen wel een beetje bekend om volgens mij.. Maarja hier heb ik schijt aan.

    Ik had dat doosje ook bij release kunnen halen, t-shirt ga ik toch niet dragen en die film staat gwn op mijn pc ..
     
  14. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb je 'm niet besteld via Microsoft.de?
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    jawel
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2013
  16. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Kans op extra importkosten, tevens een bedrijf dat eerder met een CreditCard hack te maken heeft gehad. Let wel: de retailer staat zeer goed bekend, maar voor mij zijn dit twee redenen om er toch niet voor te gaan.
     
  17. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Bedankt, dan ga ik mijn rekening even koppelen aan paypal! :thumbs:
     
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.602
    Is er al bekend wanneer er een Limited Edition of Collectors Edition beschikbaar komt van de games voor de Xbox One ? Zoals BF4, Forza5 etc.. Deze staan namelijk nog niet op Amazon.co.uk. (i.v.m. pre-orderen games)
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik dacht dat in ieder geval voor BF4 elke pre-order sowieso de 'limited' versie is in de zin dat je de eerste DLC er weer bij krijgt

    dat was ook het enige wat er zogenaamd limited was aan de BF3 limited edition toch? Dat je B2K er bij kreeg?
     
  20. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Raar.. Omdat je e-mail bericht Nederlands is. Mijn order e-mail bericht is Duits. Zal ook te maken hebben met het feit dat ik met een creditcard hebt betaald?
     

Deel Deze Pagina