Van jou snap ik niet hoor. Je bent ruim op tijd met je pre-order en alles schijnt goed te zijn. Dan mag je wel verwachten dat je zo nog e-mail gaat krijgen over betreft verzending. Maar we weten natuurlijk niet hoeveel pre-orders er zijn straks zijn er wel 5.000 pre-orders dan duurt het even, voordat we een e-mail krijgen denk ik.
Leis, Ik heb een mailtje ontvangen van ms.de !! hij is dus verzonden Denk dat jou mailtje er ook nog aankomt. Ik heb vertrouwen in je !!
Ik wil je niet verder ongerust maken hoor maar mijn collega had ook een replacement order en die heeft zijn mailtje voor de verzendbevestiging inmiddels al gehad vanavond. Hij kon zelfs zijn order al traceren bij ups. Hij wordt morgen bij hem geleverd aan het einde van de dag...
Super!!! Veelplezier er morgen mee! Ja, ik hoop ook nog dat ik op het lijstje voorkom. Komt goed dan.
Trouwens is het bedrag bij jullie afgeschreven? Ik zie wel dat het bedrag afgeschreven is op billing.microsoft maar op mijn paypal account zie ik dat het bedrag nog altijd op staat...
Iemand enig idee of het nut heeft om morgenochtend naar Aken te rijden en daar twee Xbox One's te halen? Heb namelijk op dit moment drie geïnteresseerden voor mijn Xbox One die alle drie 600 willen betalen. Zou dus easy money zijn als ik er nog twee kan halen morgenochtend !
Oke... best raar want Microsoft Store heeft hem wel opgestuurd, maar het bedrag is bij mij niet afgeschreven Hahahaha!
Dat wordt lastig denk ik... als je nu kijkt zijn ze overal uitverkocht en mensen die geen PS4 kunnen krijgen gaan nu de Xbox One halen. Maar je kunt het proberen maar ik denk dat ze uit verkocht zijn.
Naja ik kan sowieso zelf niet, maar m'n broertje wilde eventueel wel op en naar Aken en dan delen we winst. Anders moet ie maar eerst ff bellen ofzo. @ kimone66: Bij mij (nog) niet. Staat nu: In transit: op tijd Geplande aflevering: Vrijdag, 22/11/2013, Voor het einde van de dag Laatste locatie: Eindhoven, Netherlands, Donderdag, 21/11/2013
Even gekeken bij de UPS link maar er staat geen tijd wanneer hij aankomt. wel hoe zwaar het is en waar het heen gaat enzo maar geen tijd. of kijk ik niet goed
Ha ha. Maar ff een account gemaakt. Leuk om te lezen hier hoe iedereen op zn speeltje zit te wachten. Ik heb vandaag rond 18:00 uur een mail gehad (MS.de) dat hij verstuurt is met UPS en een trac n trace link erbij. Had hem ron de 27 aug. besteld. Krijg daarvoor ook mails dat mn cc was verlopen maar daar moest ik niet op reageren volgens de chat. So far so good dus. P.S: zag bij leverings type Express saver staan. Betekend dat dat hij op de zelfde dag (morgen dus) geleverd wordt?