Zo, ik heb het mailtje ook ontvangen! Bij mij staat er alleen dat het label is aangemaakt, heeft iemand dit ook nog? Verwacht dat dit vannacht allemaal verwerkt wordt.
het is hier echt Microsoft.de Versus Amazon, zo lacchu inmiddels mailtje gehad van MS: dat ga ik zeker doen,maar wel op donderdag 28 november eerst kijken of alles werkt
Ik niet, mijn order staat nog op "versand wird vorbereitet" bij Amazon.de. Sent from my HTC One using Tapatalk
voor wie nog willen scoren in germany Hier de beloofde update: bij http://www.gamestop.de/Xbox One vindt u alle winkels die een middernacht verkoop voor de lancering van de Xbox een bieden. Wij behouden ons het recht op korte termijn wijzigingen, dus neem een kijkje op de lijst voordat u vandaag nacht krijgen op de weg! (Vertaald door Bing)
Ja je hebt helemaal gelijk Ik zie bij mijn andere order (amazon.co.uk) ook "Order Processed: Ready for UPS" En bij mijn Amazon.fr zie ik wel een datum, dus het zal inderdaad morgenochtend geüpdate worden
Het kan ook morgenochtend zijn wanneer de status gewijzigd wordt, dit heb ik een aantal keer gehad bij Amazon.co.uk bijvoorbeeld. Het kan dus zo zijn dat je e-mailtje wat later komt, of dat je order bijvoorbeeld iets later is verzonden.
Ook voor de losse verkoop zonder preoder? kan ik nergens vinden. * heb zojuist gebeld naar gamestop Essen, enkel voor de preoders!* ze namen nog op ook haha
sorry weet ik zo niet, anders even een belletje geven of emailen naar gamestop 9 cent p/m naar duitsland met ziggo
Vind ik ook. Maar moet. Zoveel collectors editions beschadigen op die manier. Ligt je 100,- collectors edition daar met gaten en deuken