Die van mij van Amazon.fr (Nantes dacht ik) naar Lyon, Keulen en vannochtend Tilburg. Nu out for delivery. Hoe moet richting Vlissingen.... End of Day delivery gepland. Ben benieuwd of DHL vandaag ook FM5 bezorgd.
Waar zien jullie de verwachtte levertijd? Ik heb alleen het volgende, in Utrecht en vandaag voor acht uur word die geleverd. Niks specifieks.
Ik werk bij ups in Tilburg zag verschillende pakketjes van Amazon. Kon die van Microsoft niet zo snel zien.
vreemd die van mij was al op weg. en er staat nu in eens importscan. neem aan dat dit een fout is en die gewoon onderweg is.
Ik woon ook in Almere en de mijne ligt ook in Utrecht! Wel laten weten wanneer jij hem hebt he!! Want dan heb ik hem al of ik krijg hem elk moment!!!
Als ik UPS moet geloven, is de bezorger om 06:15 vertrokken vanuit Tilburg. Woon in Dordrecht dus ik hoop dat ik hem ergens voor de middag krijg. 9 van de 10 pakketten krijg ik altijd net voor de middag. Veel plezier alvast iedereen, en succes aan diegene die op het moment in de rij staan!
Dan zullen wij hem ongeveer op dezelfde tijd ontvangen. Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk
Had gewoon nu al met de one in me handen kunnen staan als ze me gisteren niet belde dat de Cod bundel pas volgende week bij die gamestop binnen komt...