1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Zucht, ook na het koppelen van paypal aan mijn rekeningnummer lukt het niet. :emo:
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Die email is van Paypal , mijn bevestiginsmail van Microsoft.de is ook gewoon in het duits :)

    je moet hem toch eerst verifieren door een paar cent over te maken ofzo? Weet niet meer precies hoe dat zit. Is al een poosje geleden
     
  3. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Is het via die microsoft.de site nog steeds de day one editie gegarandeerd? Ik kan namelijk niet terugvinden op die site dat ze niet gegarandeerd zijn?
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2013
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    BF4 heeft naast de standaard versie ook nog een Deluxe Edition (steelbook case en goldpacks ofzo waar je eerder ingame multiplayer spullen unlocked) en een Collectors Edition (steelbook case, goldpacks en andere onzin zoals een muts, armband en een mok).

    Ik pre-order gewoon de standaard editie en dan zit er als het goed is inderdaad die eerste DLC gratis bij. Het 'premium' gedeelte zal toch weer via een digital download gaan. En de 2 speciale edities boeien me niets omdat ik sowieso gewoon alles zelf wil vrij spelen in de MP ipv het op een cheap manier te unlocken.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Mja ik hoef ook geen snellere unlocks voor de MP , dat gaat vanzelf wel.

    En eerlijk gezegd is die eerste DLC gratis ook irrelevant want bestel toch wel weer een season pass


    dat zurf ik niet te zeggen. het maakt mij ook niet uit of het een day one edition of niet is. Wat is daar ook alweer anders aan?

    ze zeggen in ieder geval wel op de Duitse release datum te leveren en dat was voor mij het enige belangrijke
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2013
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Precies, premium komt er toch wel. :+
     
  7. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja nee het maakt mij ook niet uit of het de day one editie is, maar bedoelde indd als wanneer ik daar NU bestel ook echt daadwerkelijk een xboxone krijg op hun releasedatum.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ze zeggen van wel, en daar ben ik maar vanuit gegaan

     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2013
  9. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja klopt, ik heb dat zinnetje indd ook gelezen, en ga er dan ook maar vanuit dat die meteen geleverd word. Nou, ik ga hem denk ik maar gewoon pre-orderen daar, kan echt niet nog bijna een half jaar wachten. Is die FIFA die je gratis bij krijgt, zal die in het Engels speelbaar zijn?
     
  10. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Er staat bij mijn bestellingen dat ik de 'Day One Edition' krijg met FIFA 14 dus dan ga ik ervanuit dat ik die ook krijg. Zou gek zijn wanneer dat niet zo zou zijn.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja , dat is een digitale versie van FIFA. Die moet je dus downloaden

    Dus als je je taal en lokatie op Engels en UK zet is hij sowieso in het engels

    en misschien heeft de versie op de duitse marketplace ook wel engels commentaar

    dat moeten we denk ik rond de release even in de gaten houden, denk niet dat dat nu al bekend is

    maar je kan dus sowieso een engelstalige versie downloaden
     
  12. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Oke, thnx man. Ga hem maar preoderen, en dan die bij Bol.com maar cancelen denk ik.
     
  13. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    dit heb ik ook? iemand een idee?
     
  14. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0

    dit heb ik ook iemand een idee??

    ik ben ingelogd op met mijn microsoft id ( zelfde als xbox live) maar ik moet een andere CC gebruiken? waarom?
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2013
  15. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Dit is al heel vaak voorbij gekomen: games zijn regiovrij en dus ook gewoon uit (bijvoorbeeld) Engeland te halen.
     
  16. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
  17. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    FIFA 14 gelukkig ;)

    En tot wanneer is je CC geldig?
     
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.603
    Voor diegene met een One uit Duitsland.
    Wat doen jullie:

    Game kopen in NL op 360 en dan voor €10 op (engelse) One kopen met gegevens overzetten?
    Of gewoon de games kopen op de release date van de One, zonder het eerst op de 360 gekocht te hebben?

    ?:{

    Edit: Ligt natuurlijk ook aan de release date van de One.. Maar stel uitgaande van eind november..
     
  19. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    het is gelukt, nu ook bij amazon.de en microsoft.de de one besteld.

    ook nog ff naar duitsland mm rijden.
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Na-aper! :+
     

Deel Deze Pagina