Ik had ook 2x deze korting. Werkt alleen bij de game(s) die je besteld hebt denk ik. Ik heb gewoon een 2e BF4 besteld voor uiteindelijk nog geen 5 euro... Voor een maat van me.. Lekker!!!
Super!!!! Inderdaad. Wil wel weten op welke marketplace je hem hebt ingesteld en of je daar FIFA kan downloaden.
Laat je mij ook even gelijk weten of FIFA 14 werkt (die code, of je hem kan downloaden) Bedankt alvast!
Laat ons inderdaad weten op welke regio je het heb gezet en of fifa werkt. Moet je trouwens je regio aanpassen op de xbox.com website of kan dat via de console. Das me niet helemaal duidelijk. Leg even uit aub
Ik heb Engelse taal gekozen + locatie United Kingdom. Hij is day one patch (500 mb ruim) aan het downloaden.
Ik woon ook in almere. Hoop niet dat ze nu komen. Ben zelf werken en vriendin is pas rond 11 uur thuis.
Jaloers op iedereen die m nu heeft of nog onderweg is. De mijne staat nog steeds op versand wird vorbereitet bij Amazon.de. Lekker bezig! Sent from my HTC One using Tapatalk
Dit is wel handig om te weten, heb € 50,- aan punten op m'n account staan. En anders is Ierland nog een optie.
Heb zelf geen punten op mijn account staan, kan dat niet controleren helaas. Het downloaden gaat wat traag, 10 minuten en op 45%. FIFA ga ik zo direct checken.
Moet je eerst inloggen met je gamertag en dan de regio aanpassen of hoeft dat niet. Je regio zit toch verbonden aan je gamertag?