bij mij stond er eerst out to delelivery en 10 min later importscan. ik ga er eigelijk vanuit dat dat een foutje is en die gewoon in de auto zit. maar we zullen vanzelf zien want vandaag komt die toch wel.
Ik heb spijt dat ik niet gewoon de reserveringen voor beide consoles heb laten staan zit ik hier gatver nog minstens een week last-gen te spelen
die zien we de komende dagen niet meer terug dus Geen nieuws is goed nieuws, als het niet zou werken zou hij wel direct hier posten. Nu is hij natuurlijk lekker aan het gamen
Bleh, last-gen Al m'n pakketjes staan nu in Drachten, helaas komen ze pas vanmiddag aan als ik UPS moet geloven.
Jij weet zeker niet dat jou vriendin bij mij in Tilburg zit, ahahaha nee, alle gekheid op een stokje, nog geen delivery in Tilburg vreemd als ze vanuit Eindhoven moeten komen. Of die UPS gast is nu thuis zelf aant gamen op mijn XBone we wachten maar af
Het kan tien minuten duren dat groene scherm. Maar je MOET wachten, het komt vanzelf goed. Xbox is helemaal geïnstalleerd en ik ben nu FIFA 14 aan het downloaden. Dashboard is even uitvogelen maar wel overzichtelijk. Kinect werkt ook prima. Wel de folie eraf halen want anders ziet de Kinect geen kleur. Ik hield de code voor de kinect en binnen 1 seconden was hij aan het downloaden. Instructies op de FIFA 14 code zijn in het Frans en Duits. Ik vraag mij af wat de game zo is. Gamertag recoveren doe je simpelweg door je email + wachtwoord in te vullen.
Hij moet ons wel even laten weten of de regio is aangepast van zn gamertag en of fifa te downloaden is. Belangrijk
Ik heb niks veranderd. Gewoon direct mijn account gekoppeld aan de Xbox One. Geen enkel probleem, regio op Xbox 360 was Nederland.
Ik stop nu de download van FIFA 14. Ik ga Ghosts online spelen. Na tien minuten pas op 3% van de bijna 9GB. Ik kan daar niet op wachten.