Ik heb nog geen mail gehad van amazon.de. Benieuwd of ik hem toch krijg vandaag. Zeker omdat iemand zei dat hij allemaal Amazon pakketten zag bij UPS Tilburg ...
Ik had geen geld erop staan. Btw je kan dus niet meer zoals op je Xbox 360 gewoon je disc erin doen en spelen? Eerst moet je 39gb binnen halen??
Hij heeft het regio van zijn live account niet veranderd. Alleen z'n Xbox op Engels en Engeland ingesteld
Was jou status veranderd naar out for delivery? of stond er nog steeds import scan? Voordat je hem binnen kreeg? Kan niet meer wachten, je woont gewoon maar 5km van me vandaan en het is al meer dan een uur geleden.....
Ik probeer op alles antwoord te geven, maar het is allemaal even uitvogelen. Hij is nu aan het installeren, 5% al YEAH. Daarna ga ik proberen jullie vraag te beantwoorden. Dus mocht je een vraag hebben, plaats dan even je vraag.
Denk niet dat iemand het geduld heeft dit te doen. Pakket binnen, WHAM oprukken en aansluiten. Vanavond foto's op het forum batsen van je aangesloten xbox