OMG, jah sorry ik weet dat ze er hier op dit forum niet Hot op zijn. begrijpelijk maar ze hebben ghost xboxone al gekraakt, daar is MS niet blij mee denk
nee staat verder weinig bij alleen een iso stelt inderdaad weinig voor zolang ze hem niet kunnen draaien is het goed daar zal ms wel beveiligingen voor ingebouwd hebben neem ik aan.
Ik zie dat het XBOX One instel topic nu actief is. Handig om daar het instellen, downloaden en inrichten te bespreken. Dit was oorspronkelijk een "waar koop je 'um" topic, volgens mij heeft iedereen inmiddels wel iets in de bestelling of ontvangen.
Kijk je vanaf een 360? Zijn het dan toch 2 gescheiden werelden? MS meldde dat er 1 xbox live is, maar ik begin het te betwijfelen. Benieuwd of iemand die al Ghost speelt online in een game met 360-spelers kan zitten.
Raar gister nacht rond 12 uur ging ook het xbox dashboard ook onder maintenance. Dus mis dat xbl ff down is geweest ofzo ?
Zie het inderdaad, hij is bij jou en mij ook leeg. Zal bij iedereen wel zijn. Offtopic: wat heb je gedaan? Bij jou profiel staat kneitergroot in beeld "De gamerscore is weer op de beginwaarde ingesteld vanwege vals spelen." uuuhm
Weet je dat zeker? Ik heb MS daar nog over gebeld, het klonk niet overtuigend maar ze zeiden dat het wel kon. Kan het technisch niet dan? Ga je op je 360 dan naar andere servers als je online Ghost speelt?
Crossplatform betekend dat ze voor beide consoles gemaakt worden. Niet dat je tegen elkaar kan spelen op verschillende consoles.