Hij is binnen!! Heb alleen ook Forza 5 waarop duidelijk op de voorkant staat Version Francaise, dus denk dat ik nog een andere moet bestellen...
Jammer. Dat is wel wat ik er van begrepen had nav het hele clan verhaal bij de COD ghosts presentatie. Sent from beyond.
Ik moet alleen even kijken of dat alleen de buitenkant is en wellicht in de game wel de taal anders kan instellen, mijn frans is niet al te best dus als het alleen frans is ga ik toch voor een andere...
Ik ook. Ik kan er met Google weinig over vinden, behalve een COD-forum waar ze dedicated servers voor de 360 en de One vermoeden. We zullen het vandaag wel te weten komen, zou inderdaad jammer zijn.
Yeeeeeeeeeee wat een mooie Xbox voor mij daar in die foto!!!!! \o/. zin in om morgen op te komen halen
Naja, zo erg is het ook niet haha. Ik heb ook nog vandaag netjes gewerkt tot 12:00, had ook vrij kunnen nemen, niet gedaan.
vet dat jullie de xbox one binnen hebben, ik zal helaas moeten wachten tot maandag op mijn console! wens jullie er veel plezier mee! vraagje! dus je zet je console op engels en dan b.v UK kun je dan gewoon inloggen met je NL accound of moet je deze ook aanpassen? loop je gold abb gewoon door en zie je ook je achievements doorlopen of word dit weer op nul gezet?
Ik zou nu nog wel een foto van nightbringer willen zien, ik durf te wedden dat 1 doos al open gevreten en uitgepakt is!