whaha ik moet dat ding gewoon hebben op de release dag!! maar rivanov ik heb hem dan net op microsoft.de besteld maar ik had over het hoofd gezien dat ik nog een oud email adres ( bestaat niet meer ) had staan in mijn gegevens en daar is de bevestiging heen gestuurd. En als ik dan inlog op microsoft.de en daar inlog zie ik wel mijn bestelling staan en als ik dan op microsoft.nl inlog zie ik niks staan
2e optie. Gewoon gelijk voor de One kopen. Zou niet weten waarom ik bijvoorbeeld BF4 nog voor de 360 zou willen hebben.
Sowieso word de Xbox One op de release verstuurt snap dan ook niet waarom je het 3x wil pre-orderen. Maar goed, kan allemaal aan mij liggen.
Better safe than sorry, je kan het anders altijd nog annuleren of verkopen aan vrienden of mensen op bijvoorbeeld XBW of Tweakers.
Microsoft.de geeft aan op de releasedag te leveren. Aangezien ze vanuit Eindhoven verzonden worden kan het dus goed dat wij ze ook op release ontvangen. Ze zullen uiterlijk een dag voor de release verzonden worden lijkt me. Heb ik straks 3 x Xbox One thuis staan. En daarom ga ik 'm ook op releasedag in Aachen halen. Wil niet het risico lopen dat ik 'm uiteindelijk niet op release binnenkrijg via Amazon of Microsoft. Als die dan later binnenkomen is dat ook geen ramp. Die verkoop ik toch door.
Kan je 1500 euro missen? 500,- vond ik al aardig smak geld. Gelukkig heb k een baan anders had ik het niet kunnen betalen.
I don't give a fwuhhhk! Nee, even serieus. Voor zover ik gehoord heb zou alles moeten werken. Alleen Kinect ondersteunt geen Nederlands en creditcard betalingen werken niet. Verder zul je Nederland niet in kunnen stellen in je account. Je krijgt dus de Marketplace van Engeland of Duitsland (wat jij prefereert). Dat is wat ik heb begrepen.
En als de Xbox One in Nederland uitkomt kun je 'm gewoon naar Nederlands omzetten. Niet dat ik dat wil.. Heb al m'n devices in het Engels staan.
Als je die op Marktplaats verkoopt kun je nog leuke winst maken ook. Eentje zelf houden uiteraard. :b:
zit er wel een headset bijinbegrepen bij de One, omdat je in de duitse store ook alles los kan kopen, en waarvoor staat cod ghost er niet bij, alleen forza 5 en een kinect spel in de uk store hebben al meer games