Mijne is net ook bezorgd (Zuid Limburg)! Bij UPS staat er echter nog steeds Herkomstscan en de bezorger had geen idee wat ie bezorgde, volgens niet eens wat een Xbox One is !
Lol, ik zit met exact hetzelfde! Moest net kleine ophalen uit school,dacht dat ie natuurlijk in die tien minuten zou komen. Ik briefje opgehangen ben 12.35 thuis ff kleine uit school halen. Koffie en gevulde koek staan klaar als je even wacht. Met hartslag van 200 thuis aangekomen. Gelukkig nog niet geweest!
Lol Zowel bij saturn als mediamarkt weten de verkopers niet dat spellen en dergelijke al via internet te bestellen is op hun eigen site.
Even mijn bevindingen voor jullie: mijn locale van mijn account staat op Engeland. Voice commands werken bij mij fantastisch, tenminste als je rustig praat. Ik heb nog nooit iets hoeven te herhalen. PayPal is helaas nog niet beschikbaar als betaalmethode op de Marketplace. Ik heb net FIFA 14 gedownload en alles is Engels!
Thnx. En dan ben ik nog zelfstandig ondernemer. Kan stoppen wannee ik wil. Maar centen moeten verdient worden he
Wat ga je nu doen? Zijn er al veel mensen dan met het probleem? Ga je nu via de chat contact opnemen?
Met CC wel, weet alleen niet of dit problemen gaat opleveren omdat we natuurlijk niet Nederland als land kunnen opgeven.