Net MS NL aan de lijn gehad om mijn creditcard te laten verwijderen nu ik mijn Xbox One in bezit heb. Ging ik die beste man vertellen dat ik mijn Xbox uit Duitsland had ontvangen, net zoals half Nederland, hij kon ze oren niet geloven. Nadat hij in mijn profiel meekeek zag hij dus de transactie van Duitsland, toen viel zijn bek helemaal wagenwijd open.. Er was nog niks bekend bij deze beste man en collegas en ze gaan er werk van maken om de top aan te spreken, omdat nu de hekpdesk voor lul staat. Hij bedankt me voor de informatie en zou een kadobon proberen te regelen:-0 Wat een soap
Hmm, je kunt ook geen paypal toevoegen en je geld blijft op je regio staan, ik heb UK en Ierland geprobeerd maar beide werkten niet. Ik kan dus nog geen KI kopen .
Mwa, heb ook wel enigszins het idee dat sommigen problemen maken hoor. Zelf gewoon met creditcard besteld en rustig afgewacht. Netjes een mail gekregen een dag voor release dat hij onderweg is en nu wachten tot ze hem afleveren. Nul problemen. Heb het idee dat het vaak ook het ongeduld is en de paniek dat iets niet goed zou kunnen komen, dat de slechte ervaring maakt. Al mogen ze hem nu wel verdomme eens langs komen brengen.
Kun je het niet met punten regelen? Site als gamehubs (http://gamehubs.com/xbox-live-4200-points-card-eu.html) of livecodes.nl sturen de code vrij snel op volgens mij...
Dan zou je weer punten moeten toevoegen op die regio, wat opzich geen punt is. Ma'ja wel gaar dat ze die punten niet meenemen...
WAT??? Dat is echt kut hoor. Ik heb expres geen games besteld omdat ik ze digitaal wil hebben. EDIT: En het geld wat al op je account staat kan ook niet?
XBox One is binnen. Ik heb als regio USA gekozen, daarna update geinstalleerd, herstart en ingelogd met mijn account. Deze stond op de 360 op UK vanwege die vreselijk nederlandse menu, commentaar in games ed. Ik heb geen regio transfer gedaan. Paypal account aan mij de US store gehangen volgens die tweakers tip. Marketplace is us en ik kon fifa code redeemen, daarna NBA 2K14 gekocht voor 59 $, ging ook prima. Staat in de lijst met downloads. Hier wat foto's, screen shots zijn gemaakt met Game Capture HD