Uk is toch ook goed? Je kan toch gewoon live cards halen met geld erop. Maakt het niet uit dat het ponden zijn dan? Ik haal altijd punten bij offgamers.com . Die kan ik dan toch gewoon gebruiken?
Aiaiaiaia, ik heb ook bij A.de bestled en nog geen mail gehad ... Nee, hier ook al een dag dezelfde status. Wel slecht hoor ... Nee, al heel lang staat hij op 'Versand in Kurze' ... Grumble, morgen vind ik prima, maar later word ik wel sjaggie van ... Ook nog niks gehoord van UK mbt mijn games ...
Ok even een handleiding die voor mij werkte, net uitgevogeld: Ga naar: https://www.microsoftstore.com/store/msusa/en_US/ Meld je aan met je Live account Ga naar je account Klik op Payment Kies Paypal en voer een fictief adres in Je gaat nu naar de paypal site. Log in en keer terug Ga naar: store.xbox.com/en-US/ Kies een game, et voilá: Paypal optie.
Op de facebook van Amazon.de regent het ook vragen hierover met Duitsers (of mensen die het prima spreken) die klagen over de status...
En wat als mijn paypal al is ingesteld met de 360? zou het dan bij de one al automatisch werken? Zo ja, dan zou je beter eerst paypal kunnen instellenb op de 360 voor je je one installeerd.
Ik heb USA gekozen ha het opstarten console voor de eerste keer, account staat nogsteeds in nl. Ik heb ook dit gedaan voor ik heb voor de eerste keer heb in gelogd op de xb1, komt van tweakers.net Ok even een handleiding die voor mij werkte, net uitgevogeld: Ga naar: https://www.microsoftstore.com/store/msusa/en_US/ Meld je aan met je Live account Ga naar je account Klik op Payment Kies Paypal en voer een fictief adres in Je gaat nu naar de paypal site. Log in en keer terug Ga naar: store.xbox.com/en-US/ Kies een game, et voilá: Paypal optie.
aiaiaiiai Ik krijg nu een update en zie dat de forzabundel one (die dus niet voor mezelf is) op versandt staat. Dat is leuk en aardig dat ik voor mijn broer die one regel en de games en dat mijn day one edition vrolijk later komt . ik mag dus morgen naar een verpakte one kijken en mn games die binnen komen. Maar misschien schieten die andere 2 orders van mij ook naar versandt. Fingers crossed
Huh, avatars zijn er dus gewoon nog steeds op Xbox One? Dacht eerst dat ze hadden aangegeven dat ze niet meegingen.
Yup! T&T code werkt ook en daar staat ook dat hij morgen wordt bezorgd! Kan ik vandaag nog relaxed Batman AO spelen
FEEEEST.. al mijn orders zijn verzonden van Amazon.de Als ik morgen geen defecte disc drive heb dan kunnen we aan de bak
Naja je kan gewoon MS points kopen en die worden dan gewoon naar het valuta van je locale verandert. Maar we weten het pas zeker als iemand het geprobeerd heeft.