1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

1. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik ben bezig met een FAQ, paar minuutjes nog. :)

2. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    _O_

3. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    Uitstekend idee dat ik morgenochtend met een kopje koffie ga lezen :thumbs:

4. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    FAQ over de locale switches. Ik kon niet alles vinden, maar wel een hoop. Als er als nog dingen missen, vraag het maar ff.

Hoe verander ik mijn Xbox One Locale?

De juiste manier om je locale te veranderen is gewoon in de settings in het Home scherm. Hierna moet je je Xbox One opnieuw opstarten

Wat gebeurt er met mijn geld als ik van console locale verander?

Geld wat op je account staat vóór de locale switch is niet te gebruiken in de store van de locale na de switch.

Is er een verschil tussen de Xbox One console locale en de Xbox One stores locale?

Nee. Microsoft heeft de 'experience' tussen de console en Xbox Live gestroomlijnd. De Xbox Live service gebruikt altijd de locale van de console om zo de correcte marketplace te laden.

Voorbeeld. Kies Frankrijk als locale, Je Xbox stuurt dat door naar Xbox Live en jouw marketplace zal de franse inhoud tonen.

Xbox Live account locale heeft dus nergens meer mee te maken. Alleen de console locale.

Hoe vaak kan ik van console locale veranderen?

Zo vaak als je wilt. een Xbox Live account locale switch kan 1 keer per 3 maanden. Maar die switch heeft niks meer met de Xbox One en de marketplace te maken. een console locale switch kan zo vaak als je wilt.

Ik kan niet betalen met Paypal op de marketplace, hoe kan dit?

Je billing address and payment options moeten overeen komen met de locale van je console.

Als je bijvoorbeeld je Xbox One insteld op Frankrijk, maar je Creditcard is Duits, dan gaat het niet werken omdat de landen niet overeen komen. Een fix hiervoor is:

1 - Ga naar http://www.microsoftstore.com/store/msusa/en_US/DisplayHomePage en log in met je gamertag.

2 - Ga naar Payment en kies voor PayPal.

3 - Vul een fake amerikaans adres in en klik op confirm.

4 - Log in met je PayPal account en ga akkoord.

5 - Ga naar de Amerikaanse Xbox.com site en log in met je gamertag.

6 - Ga naar je profiel en dan naar billing & payment en daar zou je PayPal account moeten staan.

Kan ik games gekocht in 'locale 1' ook in 'locale 2' spelen?

Ja, er zijn geen playback restricties voor gekochte en gedownloade games. Games die je gedownload hebt kan je na een locale switch dus spelen, maar het lijkt er op dat je een game uit 'locale 1' niet opnieuw kan downloaden in 'locale 2'.

Als je nu dus bijvoorbeeld FIFA14 download van de engelse markt, je verandert je locale naar NL en je verwijdert FIFA14, dan moet je terug naar de Engelse locale om FIFA te downloaden. (Er staat niks over DLC, maar dat werkt waarschijnlijk hetzelfde)​

Laatst bewerkt: 22 nov 2013
  5. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Op het moment dat ik zelf mijn Xbox heb kan ik wat andere dingen beter uitleggen. Dan kan er eventueel ook een FAQ komen over andere dingen komen als er nog vragen zijn. :)

6. XtrordinarY

XtrordinarY Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Goed bezig Flavourlicious.

Sent from my HTC One using Tapatalk

7. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel grappig dat jij meer weet dan bv ik terwijl je geen eens een console hebt, respect daarvoor:D

8. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Flavour, ik zie bij vraag 3 het woord locale staan. Is dat niet verwarrend gelet op de termen bij vraag 2?

9. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Thanks. Ik heb vraag 2 en 3 ff omgedraaid. :)

1 ding wat wel gek is. Maver21 had FIFA in UK gedownload. Toen locale van UK naar US verandert. Toen deed FIFA het niet. Toen opnieuw gedownload en toen deed ie het. Xbox.com zegt dat dat niet zou kunnen, wat raar is.

+ ik heb 1 vraag toegevoegd over hoe vaak je kan switchen.

Nieuwe versie:

FAQ over de locale switches. Ik kon niet alles vinden, maar wel een hoop. Als er als nog dingen missen, vraag het maar ff.

Hoe verander ik mijn Xbox One console Locale?

De juiste manier om je console locale te veranderen is gewoon in de settings in het Home scherm. Hierna moet je je Xbox One opnieuw opstarten

Wat gebeurt er met mijn geld als ik van console locale verander?

Geld wat op je account staat vóór de locale switch is niet te gebruiken in de store van de locale na de switch.

Is er een verschil tussen de Xbox One console locale en de Xbox One stores locale?

Nee. Microsoft heeft de 'experience' tussen de console en Xbox Live gestroomlijnd. De Xbox Live service gebruikt altijd de locale van de console om zo de correcte marketplace te laden.

Voorbeeld. Kies Frankrijk als console locale, Je Xbox stuurt dat door naar Xbox Live en jouw marketplace zal de franse inhoud tonen.

Maar wat is dan een Xbox Live account locale?

Xbox Live account locale had vroeger te maken met de marketplace op de Xbox 360. Maar met de Xbox One is de Marketplace helemaal geregeld door de console locale.

Hoe vaak kan ik van console locale veranderen?

Zo vaak als je wilt. een Xbox Live account locale switch kon 1 keer per 3 maanden. Maar die switch heeft niks meer met de Xbox One en de marketplace te maken. een console locale switch kan zo vaak als je wilt.

Ik kan niet betalen met Paypal op de marketplace, hoe kan dit?

Je billing address and payment options moeten overeen komen met de locale van je console.

Als je bijvoorbeeld je Xbox One insteld op Frankrijk, maar je Creditcard is Duits, dan gaat het niet werken omdat de landen niet overeen komen. Een fix hiervoor is:

1 - Ga naar http://www.microsoftstore.com/store/msusa/en_US/DisplayHomePage en log in met je gamertag.

2 - Ga naar Payment en kies voor PayPal.

3 - Vul een fake amerikaans adres in en klik op confirm.

4 - Log in met je PayPal account en ga akkoord.

5 - Ga naar de Amerikaanse Xbox.com site en log in met je gamertag.

6 - Ga naar je profiel en dan naar billing & payment en daar zou je PayPal account moeten staan.

Kan ik games gekocht in 'locale 1' ook in 'locale 2' spelen?

Ja, er zijn geen playback restricties voor gekochte en gedownloade games. Games die je gedownload hebt kan je na een locale switch dus spelen, maar het lijkt er op dat je een game uit 'locale 1' niet opnieuw kan downloaden in 'locale 2'.

Als je nu dus bijvoorbeeld FIFA14 download van de engelse markt, je verandert je locale naar NL en je verwijdert FIFA14, dan moet je terug naar de Engelse locale om FIFA te downloaden. (Er staat niks over DLC, maar dat werkt waarschijnlijk hetzelfde)​

10. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na die voordelen die we nu hebben betreft de Amerikaanse Store zal Microsoft dit niet lang toe laten is mijn idee.
    Maar zolang het er is, moeten we er zeker gebruik van maken.:D

11. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb vrees ik last van niet begrijpen van terminologie, sorry.

Als ik nou bijvoorbeeld via paypal, fake adres in UK, dlc koop voor forza5, kan ik die dlc dan nog gewoon gebruiken als in in maart/april switch naar NL locale, zowel console als live??

12. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Dat vraag ik me dus ook af. Maar wat ik heb gedaan met FIFA14. Zou dat eigenlijk niet moeten kunnen dan

13. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja, je kan alles gebruiken volgens die xbox pagina. Maar als je alles verwijdert, moet je terug naar de locale waar je het gekocht hebt om het opnieuw te downloaden. gelukkig kan je nu altijd van locale veranderen. die '1 keer per 3 maanden' is niet meer van toepassing! :)

Volgens de Xbox.com pagina's niet. Beetje raar. :p

14. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Wel appart dat het wel gelukt is bij mij, ik ben er niet minder blij om,nu kan ik tenminste goedkoop spellen kopen op de USA market :D

15. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Amazon.de

Gewoon Google Chrome gebruiken met vertaler ;-)

16. BekSide

BekSide Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wellicht een idee met gewoon beste instellingen bij de eerste setup wanneer je het ding uit de doos haalt?

- welke locale
    - gamertag omzetten,
    enz.

17. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Fok die vertaler, zo moeilijk is Duits niet! :p

18. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Das ist richtig ;-)

19. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    even nog een vraag. Is er geen private chat meer aanwezig op de xbox one ?, ik zie alleen party chat maar geen private chat meer met 1 iemand anders

20. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Ja is al heeeeeeeeeel lang bekend.

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Deel Deze Pagina