1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Je kan de authorisatie voor de betaling intrekken in je paypal account, dan weet je vrij zeker dat ze je geen One op gaan sturen :+

    En je kan hem vast ook wel ergens in je orderhistorie in de Microsoft shop cancellen, maar daar heb ik me nog niet in verdiept
     
  2. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Haha ja dat is zo. ik laat em voorlopig lekker staan zo
     
  3. prodanie

    prodanie Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook besteld bij Microsoft.de en betaald met paypal (geld is nog niet afgeschreven) maar als ik nu op paypal kijk staat er.

    Vervaldatum bestelling:
    16 sep 2013 20:23:19 CEST

    gaat dit dan wel werken?
     
  4. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Bij mij staat er 20 september omdat ik em vandaag heb besteld. Vraag me dus af hoe ze dat gaan doen
     
  5. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Ow wow.. Dat kunnen nog best problemen op gaan leveren als het daadwerkelijk over een maand verloopt.. Ben indd benieuwd hoe ze dat gaan oplossen...
     
  6. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    beter neemt iemand dan contact op met de live chat support
     
  7. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb even gechat met Microsoft.de . wel gelukkig in het engels, we moeten dus contact opnemen met paypal en dus zorgen dat de vervaldatum verlengd wordt ofzo. Iemand een idee hoe ik het snelst contact kan opnemen met paypal ? email adres? telefoonummer?

    Contact opnemen met Paypal gaat vandaag niet meer lukken, zijn maar tot half5 aanwezig. Iemand anders die ook even kan chatten met de live chat van microsoft.de ? Misschien geeft een ander wel een ander antwoord
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Wat wil je met MS bereiken? Het 'probleem' ligt duidelijk bij PayPal.
    Neem contact met hen op, en dan zou het opgelost moeten worden.

    /Mod Tevens even een algemene mededeling. Let op de dubbelposts.
    De laatste paar dagen worden er gigantisch veel dubbelposts gespot.
    Ben je de laatste die heeft gepost in het topic, en wil je nog even wat kwijt, edit dan je post.
     
  9. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    wel klote dat de vervaldatum zo klote is bij die order van Microsoft.
    ik heb er nog een order staan van battlfield 4 bij een andere site daar is vervaldatum wel goed 14 aug 2014

    heb al mail gestuurd naar paypal
     
  10. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik ga morgen eens contact opnemen met Paypal. Volgens mij heeft iedereen het probleem die de xbox pre ordered en met paypal betaald. Niet echt goed geregeld

    Welke keuze heb je genomen in het menu wat je krijgt te zien als een mailtje gaat sturen ?
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2013
  11. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    zou niet weten welke je moet hebben.
    heb er gewoon 1 gekozen bij betalingen.
     
  12. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik zie heel het kopje betalingen niet staan bij stuur een e-mail 8) Nou ja ik kies er wel 1tje uit
     
  13. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Uw PayPal-rekening toont dat u op 18-08-2013 autorisatie heeft gegeven voor een betaling van 499.99 EUR aan Microsoft Luxembourg S.a.r.l. Een autorisatie is een overeenkomst tussen u en een webwinkel voor een aankoop van een object voor een specifiek bedrag.

    Nadat u een betaling aan een webwinkel heeft geautoriseerd, wordt de betaaltransactie in uw rekeningoverzicht onder Mijn recente transacties weergegeven. De betaling heeft de status In behandeling totdat de webwinkel uw betaling heeft overgeboekt of opgeëist. Een overboeking is een verzoek om uw geautoriseerde betaling te verwerken. Het bedrag van uw aankoop wordt tijdelijk geblokkeerd op uw PayPal-rekening totdat de webwinkel is betaald.

    Een webwinkel kan een betaling naderhand overboeken als het object moet worden gemonteerd of niet op voorraad is. Sommige webwinkels accepteren gedeeltelijke betalingen totdat u het volledige bedrag heeft betaald.

    Een overboeking is geslaagd nadat het bedrag is overgemaakt van uw PayPal-rekening naar de PayPal-rekening van de webwinkel. Nadat de webwinkel uw geautoriseerde betaling heeft ontvangen, wordt de betreffende status gewijzigd in Voltooid.

    Als een bedrag niet binnen dertig dagen wordt opgeëist door degene naar wie u het bedrag heeft overgemaakt, wordt het volledige bedrag teruggestort op uw PayPal-rekening of creditcard en worden alle blokkeringen opgeheven. PayPal stuurt u een e-mail nadat de webwinkel is betaald.

    Houdt u rekening met het volgende:

    U moet contact opnemen met de webwinkel om een autorisatie te annuleren.
    Als u een verzendlimiet heeft, wordt deze verlaagd met het bedrag van uw autorisatie.
    Mocht u verdere hulp nodig hebben, laat het dan alstublieft weten.

    Met vriendelijke groet,
    Willemijn
    PayPal

    Deze mail kreeg ik net. Hier wordt ik ook niet veel wijzer van. Het ging mij om de vervaldatum.
     
  14. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet veel van snap. jij wel ? Zo ja, leg uit, hehe.

    Ik heb ook een mail gestuurd naar Paypal met de vraag of ze de vervaldatum niet kunnen verlengen naar eind november/december

    Edit: ik heb ook een mail teruggehad met een heel verhaal maar gaf totaal geen antwoord op mijn vraag. schiet niet op dit
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2013
  15. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dit als antwoord en kan nergens datum wijzigen volgens mij

    U kunt de status van uw abonnementen weergeven door onderstaande stappen te volgen:

    Log in op uw PayPal-rekening op https://www.paypal.nl.
    Klik op de subtab 'Profiel'.
    Klik op 'Rekeninggegevens' en vervolgens op 'Bijwerken' achter Mijn vooraf goedgekeurde betalingen.
    U kunt de status van uw abonnement bekijken onder Status.


    Mocht u verdere hulp nodig hebben, laat het dan alstublieft weten.

    Met vriendelijke groet,
    Willemijn
    PayPal
     
  16. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja ik vroeg precies hetzelfde en kreeg dus dat enorme verhaal. En niet eens antwoord op mijn vraag.

    EDIT: kreeg nu dit antwoord: Bedankt dat u contact heeft opgenomen met PayPal in verband met uw bestelling. Uit uw e-mail heb ik begrepen dat u een bestelling heeft gedaan bij Microsoft en het geld beschikbaar gemaakt, en dat Microsoft het pas in November gaat innen wat na de 30 dagen vervaldatum is van een betaling bij PayPal.

    Helaas is het niet mogelijk om deze 30 dagen te verlengen omdat dit vast staat in ons systeem. U kunt contact opnemen met Microsoft om te vragen of ze deze betaling eerder willen innen of u zult de betaling op een later tijdstip moeten doen.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en dat dit bijdraagt aan het oplossen van deze kwestie.

    Mocht u verdere hulp nodig hebben, laat het dan alstublieft weten.

    Met vriendelijke groet,
    Andor
    PayPal

    Mooi kloten dit.
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2013
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Oftewel, je bent de lul als ik het zo lees.
    Handig. Denk niet dat MS eerder wil innen als de daadwerkelijke release datum.
     
  18. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Goffer das dus echt klote :mad::mad::mad:. Daar gaat je xbox one van Microsoft.de

    Je bent inderdaad de sjaak, wat een stomme zooi is dat dan. Als je met je creditcard betaal, zou je dan ook dat probleem hebben ?
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2013
  19. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Kloten Paypal inderdaad. Gelukkig heb ik 'm gepreorderd met een creditcard. ^^"

    Met creditcard ben je niet de sjaak en word de betaling afgeschreven wanneer het product word verzonden.
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2013
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Met een CC ben je niet afhankelijk van PayPal, dus nee.
     

Deel Deze Pagina