Adres: Franzstraße 6, 52064 Aachen, Duitsland Telefoon49 241 56800 Openingstijden: zaterdag 10:00-20:00 - Alles weergeven Mediamarkt aachen, misschien hebben ze nog wel wat
Bedankt, ik ga maandag even bellen Met mijn o zo geweldige duits. ps (ik ga vanuit Utrecht rijden als iemand weet waar je ze kan halen dan mag je best meerijden) PM me dan maar.
Wil graag de X1 bestellen, alleen kan ik er geen 1 vinden waar je kan betalen met PayPal. Kan helaas geen CC krijgen doordat ik geen vast inkomen heb. Dus weet iemand een site waar je kan bestellen met Paypal waar ik hem dan heb binnen anderhalf á twee weken? Of is er iemand met CC die mij kan helpen?
Je hebt tegenwoordig ook prepaid creditcards. Van bijvoorbeeld 3vcard.nl (VISA) of cashpassport.com (MasterCard in samenwerking met GWK). Hartstikke handig. Vooral die cashpassport. En uiteraard kun je die zonder vast inkomen aanvragen/kopen.
Kwam op tweakers in het vraag en aanbod iemand tegen die de play and charge kit verkoopt voor 23 inc. Ik ga geen reclame maken dus geen link, maar leek me wel handig om het te vermelden.
Ik gebruik wirecard. Overmaken van je bank naar de kaart werkt met een zelfde principe als ideal. Per overschrijving ben je 1 euro kwijt en het geld staat direct beschikbaar op je kaart. http://www.mywirecard.com/nl/mastercard.html Betreft een duitse maatschappij (wat voordeel heeft als je in duitsland een xbox wil aanschaffen).
Was naar precies hetzelfde op zoek, uiteindelijk heb ik hem bij cyberport.de gekocht, daar kan je namelijk gewoon via bank overschrift betalen. Handmatig via internetbankieren even overschrijven naar een IBAN dat ze je sturen en het was binnen 1 dag verwerkt.
Ik had ze even op facebook aangesproken en ik heb een order staan sinds 17 november en ze zijden dat ik hem in 1 tot 1,5 week zou krijgen (xbox one met forza). Maarja eerst zien dan geloven ^^
Voor mensen die nog xbox one games willen bestellen in nederland http://www.gamesshoppen.nl/xbox-games-c-393_395.html
Maakt hij bij jullie een hard geluid als je een disc eject doet? Het zal niet kapot zijn maar het klinkt wel heel hard.
waar kan ik games bestellen, die ook naar belgie versturen en met vlugge verzending? iemand een idee? heb men xbox one , maar geen games enkel FIFA, maar ik speel geen voetbal games