Tja, het is nu eenmaal marktwerking. Wat niet weg neemt dat ik je een enorme klojo vind als je met liefde een mede gameliefhebber op kosten te jaagt door gebruik te maken van de schaarste.
Als mensen zelf 800 euro gaan bieden omdat ze hem graag willen hebben moeten hun dat weten. Dan ben ik maar een klojo hoor.
Het werkt twee kanten op IMO, je bent ook wel héél simpel als je hem via Marktplaats gaat kopen in plaats van zelf uit Duitsland te importeren.
Zit nu ook met dit dilemma al maanden aan het verheugen op de Xbox One, en nu ik hem kan gaan ophalen begin ik toch te twijfelen. En men zegt bij twijfel niet kopen. Dus wacht ik ook nog even Misschien toch maar PS4 halen..
daar trappen alleen hopeloze mensen in! http://www.marktplaats.nl/a/spelcomputers-en-games/spelcomputers-xbox-360/m749053905-xbox-one-800.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr ik heb 199,- geboden
Haha, sjezus... ja hoor! Maar echt, als je er 800 voor kan krijgen zou ik 'm ook verkopen. Lekker een PS4 kopen en eventueel later weer een One. Er komt sowieso begin volgend jaar een nieuwe versie uit en MS kennende gaat er nog wel meer veranderen. Gekken op MP!
Het word inderdaad bijna aantrekkelijk om hem op mp te zetten, maar persoonlijk zou ik het nooit doen. Sent from beyond.
Waar kan ik een klacht indienen over de reclames op deze site. Thuis of op iPad heb ik geen last, maar op mn smartphone is de site bijna onbruikbaar door de vele reclames die over mn hele scherm gaan. 9 van de 10 keer dat ik op het kruisje druk, wordt de advertentie juist geopend (kassa). Ga ik naar de volgende pagina, krijg ik weer een advertentie! Niet te doen dit.
Vriend van me heeft via mij een one gekocht met de welbekende disk failure en MS helpt niet als ie kapot. Dus moet terug naar amazon. Iemand die er nog een one over heeft? Of weet waar hij snel beschikbaar is.
Heb de mijne ook verkocht, had hem op 21-11 besteld bij Amazon, en de 22e met 200€ winst verkocht...... sorry maar dan haal ik er zelf wel 1 in Duitsland als de voorraad is bijgetrokken. Op dit moment trouwens nog geen voorraad in Duitsland.
625,- per stuk momenteel geboden tjah, wat moet je ervan zeggen het is idd een lucrative business. als ik het mijn vrouw zou laten zien,zou ze ook zeggen,verkoop die hap maar ik ben al blij dat ik er uberhaupt eentje in huis heb. en een bod wil ook niet altijd alles zeggen, er zijn ook plezierbidders die doen dat gewoon voor de fun en als je ze benadert per e-mail zijn ze nergens meer te bekennen
Een vriend van me koopt ook altijd extra consoles bij launch om ze te verkopen op ebay. Hij heeft meestal toch wel een profit marge op die dingen van 50% van de aankopbedrag.
Ik vind dat een stuk minder erg dan bij een voorstelling. De console komt later wel weer, dat geldt echter (meestal) niet voor de voorstelling.
Iemand enig idee of ik de xboxone nog ergens in Duitsland of Belgie op kan halen? Wil best heen en weer rijden, maar durf de gok niet echt te nemen. Mocht iemand iets weten hoor ik het graag! Thanx
Hallo Ik heb eens een vraagje. Ik zou graag ceimson dragon kooen voor de one want ben zot van aon spellen. Maar ik heb geen creditcard hoe kan ik dit spel dan kopen en waar kan ik evt mijn gelsaldo zien op de xbox one?
MS moet helpen! Console is in Europa aangeschaft en valt dus onder Europese wetgeving die zegt dat MS in Nederland gewoon moet helpen!