Maar wat is de situatie nu precies? Want zowel MS.de als de winkel waar je het gekocht hebt kunnen je helpen. Het enige probleem dat zich voort doet is dat iemand zijn console nu niet op launch kan spelen omdat er een defect is. Het is inderdaad flink balen dat zou ik ook doen maar er zijn genoeg partijen die je kunnen helpen. Dus rechtsbijstand zoeken zal niet echt veel uitmaken denk ik zo. Want die zeggen dan ook winkelier en ms.de zijn je opties en dan netten ze daar 100 euro voor hun advies.
Gebeld naar Saturn Tilburg die volgens de geruchten 75 Xbox One's hadden ontvangen van hun Duitse vestigingen. Bleek een hoax te zijn. Ook gekeken op cyberport.de, maar die kunnen geen datum geven van levering. Dus nu maar wachten tot 1 december, dan is de CC van mijn broer niet meer over de maandelijkse limiet en dan hopen dat amazon.de/fr hem gewoon nog heeft.
waarom niet gewoon deze bestellen: http://www.amazon.de/Xbox-One-Premi...=UTF8&qid=1385386452&sr=8-1&keywords=xbox one staat nog steeds op een leverdatum van 29-11. Heb ik ook besteld En die 30 euro meer....
Mn vriendin gaat volgende maand naar kerstmarkt Essen. Zegt ze vorige week: zal ik meteen die nieuwe Xbox voor je meenemen?
Staat er voordat je hem helemaal besteld. Leverdatum 9 of 10 December. En als je hem besteld hebt krijg je ook een mail met de leverdatum.
Als ik inlog in mijn Xbox Live account (https://live.xbox.com/nl-NL/Accoun) zie ik nergens bij laatst gespeelde spellen/achievements de Xbox One achievements. Aan de gamerscore kan ik bovendien WEL zien dat de Xbox one achievements worden toegevoegd aan het totaal. Op de xbox one gebruik ik tevens exact hetzelfde live account als op de 360. Iemand hier ervaring mee of tips hoe dit te oplossen?
Hallo Ik heb eens een vraagje. Ik zou graag ceimson dragon kooen voor de one want ben zot van aon spellen. Maar ik heb geen creditcard hoe kan ik dit spel dan kopen en waar kan ik evt mijn gelsaldo zien op de xbox one?
Ik zal in jouw geval eerst es gaan kijken naar een nieuw toetsenbord, deze functioneert niet helemaal meer
Ok, dank voor je antwoord. Is het niet zo dat je de Xbox One als apparaat moet registreren & toevoegen via Xbox Live?