http://www.computeruniverse.net/groups/30001644/xbox-one-konsolen.asp En dit krijg ik te lezen als ik Ryse wil bestellen: Keine Jugendfreigabe gemäß § 14 JuSchG oder dieser Titel ist nicht geprüft oder gekennzeichnet. Verkauf nur an Personen mit Volljährigkeitsnachweis. * Hoe kan ik dit het beste oplossen?
The Watcher: hoe weet je dat hij woensdag binnenkomt? Ik had vanmorgen al besteld en vanmiddag bevestiging gehad met pdf file. Maar er staat geen leverdatum op
Probleem opgelost. Forza en de One besteld bij Computer Universe, Duitse Site, link is al gepost. Ryse - Son of Rome bij Zavvi besteld, die hoogstwaarschijnlijk eerder binnen zal komen. En het was mij ook om Ryse te doen, ook al krijgt die geen goede recensies. Beter dat die dan eerder komt, dan later of helemaal niet.
Heb het in mijn mail staan. Dit zei de verkoper. Dit klopt ook met de release datum die Amazon.de nu aanhoud.
Levertijd bij MM is volgende week, een lid eerder bestelde hem v/d week en kreeg 2dec als ophaaldatum te horen.
Dat is mogelijk, Zondagavond en maandagavond besteld... Gisteren en vandaag binnen gekomen. Probleem opgelost overigens ... je mag geen tegoed gebruiken blijkbaar
Echt waar joh? Zat daar Zondagavond nog zitten kijken. Maar dacht dat het wel even ging duren omdat er heel veel mensen daar bestelde en snel uitverkocht was.
Zit even bij de Spaanse MS store te kijken en die hebben gewoon nog de Day One versie. Helaas iedere keer als ik de aankoop wil bevestigen staat er dit. "Er is een probleem, terwijl uw bestelling wordt verwerkt. Sluit de browser en stuurt de aanvraag van een nieuw browservenster"
Op 1 na ben ik ze al kwijt. De eerste lading van vorige week was binnen een half uur weg en die van gisteren binnen een dag (waren er dan ook meer). Heb m'n geluk gevonden hoor, dank jullie wel voor de geweldige support en lieve berichten. Ik koop denk ik vijf PlayStations van de winst. Iemand interesse? Zeiksnorren
Volwassen reactie. Wees gewoon blij met je winst. De enige reden dat je hier komt is om winst te maken over andermans rug. En zolang iemand bereid is om € 700,- te betalen is dat helemaal zijn zaak en dat moet iemand zelf weten. Maar om hier dan je gelijk te halen omdat je je "Hollandse Nieuwe" kwijt ben aan mensen die niet beter weten is een beetje triest. Op dit forum weten de leden wel de weg naar Duitsland,Frankrijk,webshops enzovoort en zij weten wel wat de prijzen zijn. Dan is het niet zo gek als je commentaar krijgt als je € 700,- vraagt voor iets waar je een paar dagen geleden €500,- voor betaalde. Nogmaals gefeliciteerd met je winst, maar breng je volgende handeltje maar ergens anders.
Als ik dat zelfs weet maakt het zijn verhaaltje alleen nog maar triester. Ik ben namelijk klaar voor aardig wat tientjes minder + 2 games erbij.
Slimme actie van je. De handelsgeest heb je zeker weten! Laat je volgende keer niet kennen en maak je euros. Mijn tip:b: Succes verder.