1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had de Xbox One besteld bij Microsoftstore.DE. Helaas is daar die bug met de PayPal betaling die niet lang genoeg geldig is. Credit Card is voor mij helaas geen optie.

    Heb het nu besteld bij Game.co.uk. Heb een aanbetaling moeten doen van 25.99 EUR. Iemand anders ook daar besteld?
     
  2. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    One-Day Delivery to the Netherlands (1 business day) a 22 euro gekozen.
    Ben gierig ;)

    Je gaat me niet vertellen dat jij een Xbone besteld hebt op Amazon?
     
  3. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb het ook op Amazon besteld met One-Day Delivery :9 Kan ik altijd nog de bestelling bij Amazon of bij Game annuleren.
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    22euro om een dag minder te wachten. For real? Naja ieder zn ding
     
  5. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Bedoelde UpInSmoke , maar je zit wel goed lijkt me.


    Ja ik heb tot nu toe de Xbox en Xbox 360 day one in mijn bezit gehad en dat wil ik graag een vervolg geven :)

    Fanboy dan krijg je dat ;)
     
  6. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Je bent fanboy of je bent het niet.
     
  7. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Bij zavvi kan je met Ideal betalen, ben je wel 530 kwijt maar volgens mij moest je daar die verloopstekker erbij halen want die komt uit UK.
     
  8. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Die verloopstekker kost echter niets. Ik heb ooit een Elite gewonnen met poker en die kwam ook uit de UK. Heb toen Microsoft gebeld en kreeg gratis een NL power supply! Dus dat zou je ook kunnen proberen.
     
  9. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Inderdaad, die verloopstekker is 2 euro ofzo?
     
  10. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
  11. Plantenpot

    Plantenpot Unregistered User

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Verloopstekker heb ik al.
    Moet je direct betalen, of pas bij verzending?

    Volgend de titel krijg je ook een FIFA14 downloadcode:
    Xbox One Console (New Xbox) - Free FIFA 14 Download Included Games Consoles

    Update:
    Ik krijg deze melding bij bestelling: "Spijtig maar er items in uw mandje dat we niet in staat zijn te sturen naar uw gekozen afleveradres. Verwijder deze uit uw winkelwagen voordat u verder gaat."
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2013
  12. ZeroDarkFive

    ZeroDarkFive Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dit bericht zojuist gehad van MS:

    Sehr geehrte(r) ruud *******,

    die folgenden von Ihnen bestellten Artikel sind momentan nicht verfügbar und wurden als Nachlieferung vermerkt.

    Produktname: Xbox ONE Day One + FIFA 14
    Gekaufte Menge: 1
    Menge der noch ausstehenden Artikel: 1
    Betrag: 413,21 €

    Wir bitten, diese Verzögerung zu entschuldigen. Wir arbeiten an der schnellstmöglichen Auslieferung Ihrer Bestellung.

    Alle verfügbaren Artikel werden umgehend versandt.

    Als Nachlieferung vermerkte Artikel werden separat versandt sobald sie verfügbar sind.

    Ihre Kreditkarte wird selbstverständlich erst dann mit dem Betrag der nachzuliefernden Artikel belastet, wenn der Versand erfolgt ist.

    Unser Kundensupport wird innerhalb von 48 Stunden mit Ihnen Kontakt aufnehmen.

    Wenn Sie schneller Hilfe zu Ihrer Nachlieferung benötigen, wenden Sie sich bitte an uns.

    Den Bestellstatus können Sie jederzeit in Ihrem Konto prüfen.
     
  13. ZeroDarkFive

    ZeroDarkFive Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    wat het allemaal betekend mag joost weten, mijn duits is redelijk,maar toch
    plus ineens een raar bedrag van 413 euro

    terwijl bij mijn account op microsoftstore.de nog steeds op 499 staat
     
  14. kimone66

    kimone66 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gisteren ook met mijn visa card een nieuwe besteld.Echter heb ik tot nu toe nog geen bevestigings mail ontvangen.Deze zou ik toch al gehad moeten hebben.Is het ook mogelijk om e-mail contact te hebben met microstoft.de

    413 euro is volgens mij exl btw.
     
  15. scarm

    scarm Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist ook ff gauw via de chat mn paypal order gecancelled bij microsoft.de. Ging prima en kostte 5 minuten

    Log van chat:
    Sie sprechen gerade mit 'Lucian O.'.
    Lucian O.: Herzlich willkommen beim Microsoft Store Chat. Mein Name ist Lucian O. Wie darf ich Ihnen helfen?
    Sie: Hi, I have ordered an Xbox (order: ***) 2 days ago. Now I've heard it could become a problem to order this if I pay with paypal. That's why yesterday I've ordered another one which I pay by creditcard. Can you cancel the first order (*****)
    Lucian O.: One Moment Please while I check the status of your Order.
    Lucian O.: I have found your order. For the security of your personal data, could you please confirm the billing address, the email address used for placing the order and the last 4 digits of the credit card used to make the payment.
    Sie: I would like to cancel the paypal order, not the credit card order
    Sie: my details are ***
    Lucian O.: I have submited the Cancelation request for your PayPal Order.
    Sie: that's great, thanks
    Lucian O.: If you do not recieve a Cancelation Confirmation in 3 hours you should contact us again.
    Sie: Will do thanks for your help
    Lucian O.: I want to thank you for contacting Microsoft Store chat and wish you a nice day! To end this chat, please use the X from the upper right corner and tell us how we did today.

    Paar minuten daarna kreeg ik cancel bericht van Microsoft en meteen ook van paypal.
     
  16. ZeroDarkFive

    ZeroDarkFive Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    kimone66
    rechts bovenin bij je aankopen in de ms store staat LIVE CHAT

    [​IMG]
     
  17. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Zit al die verhalen hier boven te lezen.. en snap het allemaal niet. M$ verkloot het verhaal vanaf dag 1 met allerlei vage shit omtrent gebruikte games e.d dan aan het eind van het verhaal de grootste klapper: hij komt niet eens uit hier in NL eind november.
    Dan zou je denken.. iedereen is het vertrouwen wel kwijt... maar niet dus.. we gaan keihard preorderen in Duitsland en Engeland en waar niet. Dus met andere woorden... M$ kan doen wat ie wil. Sorry maar ik preoder niks ik ben nu wel heel voorzichtig met die club!
     
  18. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Misschien moet je is het nieuws gaan volgen dan wordt alles duidelijk
     
  19. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik volg het nieuws vanaf dag 1... maar ik ga dus niet voor een soap verhaal naar Duitsland of Engeland om daar 500 pleuros neer te leggen om gespannen achter het internet te gaan zitten de rest van hun bullshit in de gaten te houden en dan in volle vertrouwen te wachten dat M$ netjes zonder extra toestanden een console gaat afleveren hier.
     
  20. Max_Payne

    Max_Payne Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop de one vooral omdat ik meer vertrouwen heb in xbox live. Vind dat die service gewoon goed geregeld is. En speel met veel plezier op de 360 en zal dat ook op de one doen. En maakt niet uit of ik 500 euro neerleg in Duitsland of Engeland, komt toch overal op dezelfde plek terecht.
     

Deel Deze Pagina