1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Ik heb dit nu een paar keer gelezen en iedere keer schrik ik weer maar ik zie wel dat het steeds Lethal is die dit meld ;). Is er ergens een bron van dit verhaal. Ik heb de console al in mijn bezit en wordt niet blij als er meteen binnen 3 maanden al een ander model verschijnt...
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hier:
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Gratis game & Day One achievement gok ik zo.
     
  4. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik denk eerder gezegd dat dit een soort 'cancel-day' was waardoor er een x aantal Xbox One's weer beschikbaar waren. Nou ja, heel blij in ieder geval dat ik zo er snel bij was. :)
     
  5. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik ben volgende week even in Keulen, misschien toch ook maar een One proberen scoren dan)
    Iemand een idee waar ik het best probeer, een MM/Saturn, nog speciale zaken/ketens waar ik (al eens op voorhand) mn licht kan opsteken in de hoop dat ze er nog in stock hebben?
     
  6. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Ik heb vandeweek alle duitse mediamarkten en saturns binnen een straal van 100 km een mail gestuurd of ze nog een One hadden.
    Van bijna allemaal een reactie gehad. De meeste komen na 2/3 dec met nieuwe levering. Je zou dit ook kunnen doen en gelijk vragen of ze er een vast willen houden.
     
  7. mohpa6

    mohpa6 Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb de keuze van saturn of volgende week een one met cod of over 2 weken een met fifa
     
  8. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Voor iedereen die bij Microsoft.de besteld heeft

    Hoeveel dagen na je bestelling kreeg je hem binnen?
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Helaas leven er in de maatschappij gieren zoals jij. Laag volk dat concert kaarten op koopt om ze zo met winst te verkopen aan mensen fans die wel willen gaan maar te laat waren.

    De sociale mensen in de maatschappij kotsen van volk zoals jij...

    Sorry mods voor mijn reactie, maar als laag volk zoals dit ook nog hier eens komt pronken terwijl anderen hun pre-order mislopen is gewoon kansloos. Snap ook niet dat dit toegelaten wordt...
     
  11. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Door zulke gasten heb ik mij in allerlei bochten moeten wringen om hem nog ergens te krijgen. Maar zo erg vind ik het niet. Het is misschien immoreel. Maar €150 winst maken per X1 vind ik toch wel het doen waard. Ja, misschien is het laag om te doen, maar business is business vind ik.

    @Hybrid: Thanks! Mooi nieuws. :cool:
     
  12. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Precies dit. Je komt wellicht over als een moraalridder als je dit soort dingen zegt maar je hebt gewoon gelijk!
     
  13. ZeroDarkFive

    ZeroDarkFive Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0

    nederlanders zijn geboren handelaars,
    van vroeger uit al.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2013
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Zolang er mensen zijn die stom genoeg zijn om dat geld ervoor uit te geven ;).. who's to blame?
     
  15. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Zijn er nog andere ketens dat je weet toevallig? Of enkel bij de grote geprobeerd?
     
  16. ZeroDarkFive

    ZeroDarkFive Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0

    kijk is een keer verder als je neus lang is

    https://www.google.de/#q=xbox+one+kaufen

    je moest is weten hoe groot duitsland is
     
  17. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Een vriend van me had ook problemen met de X1, echter vond hij wel dat ze bij MS.de behulpzamer zijn dan ze bij MS NL ooit geweest zijn. Hopelijk komt de mijne zonder problemen aan :).
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.216
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Vraagje: Moet die Kinect persé aan staan om games te kunnen spelen? Ik installeer hem wel, maar moet je hem ook verplicht voor dingen gebruiken? Het was me de laatste keer nog niet helemaal duidelijk. Liefst speel en doe ik mijn ding op de One geheel zoals op de 360 altijd kon.
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dus als er mensen stom genoeg zijn om er geld aan uit te geven vindt jij het ok dat anderen hun pre-order mislopen?
     
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.972
    Leuk Bevonden:
    3.316
    Nee kan gewoon de doos in.
     

Deel Deze Pagina