Denk dat dat eerder versies zien die niet opgehaald zijn of betaald etc. Dus gaan weer de verkoop in. Want het zijn ook day one edities.
Hi Fardo! Inderdaad, wel een redelijk lange game hibernation periode, and what better way to start then with a brand new xbox?:b: Jij gaat er ook een bestellen lees ik? Oldskool nog actief?
Help help, hoe kom je bij de microsoft.es door de betaling met creditcard heen? Hij zegt steeds dat de postcode niet klopt.... ?!
oldskoolnl is nog actief. Had de mijne eigenlijk eerst gecancelled om de kat uit de boom te kijken. Maar gaat toch weer kriebelen
dan moet ik dus dit invullen, waarbij er dus alleen gekozen kan worden uit spaanse regio's Dirección de facturación *Dirección (línea 1) La línea 1 de la dirección es obligatoria. Dirección (línea 2) - Opcional - *Ciudad La ciudad es obligatoria. *Estado/provincia El estado/provincia es obligatorio. *Código postal - Ejemplo: 28223 - El código postal es obligatorio. País/región España Número de teléfono - - Prefijo - - Número -
Hmmm toch blijkbaar die tweede keer nederland invullen over het hoofd gezien... maar het gaat lukken! Is het erg als de postcode áchter de stad staat ?? Als laatste vraag?!?!? daarna ben ik een gelukkig mens
Laat ik het zo zeggen Hybrid. Op wat voor wijze ben je er achter gekomen dat je hem morgen binnen krijgt?