Je moet doen wat ze in dit filmpje doen, heeft een vriend van mij ook gedaan en hij doet het nu gewoon goed. http://www.youtube.com/watch?v=pDoDqTaIwIc
Kijk eens aan, nog iemand uit Boxtel \o/ Ook al in het bezit van een One? Jij en ik hadden hem toch bij de Saturn in bestelling staan? Nog geen mail gehad dus?
hahahhah ik net van de franse!! Staat er bij jou ook in mail 2 tot 5 werkdagen? Ga er van uit dat sneller is dit omdat depot in NL zit.
Geen idee, ik spreek geen spaans . Als er trouwens nog iemand FIFA 14 voor de Xbox One wil kopen of ruilen tegen Forza 5, hou ik me aanbevolen.
Blijf het vreemd vinden dat het depot gewoon in Nederland zit en wij hem pas over een half jaar krijgen...
Mijne vrijdag besteld bij Microsoft.fr (X1 CoD Ghost bundle). net UPS tracking nummer gekregen Morgen staat hij geplanned als delivery Gaat snel daar!
Heeft te maken met localisatie issues. (lees: Nederlandse Kinect ondersteuning) En de deals met de tv aanbieders etc. moeten nog worden gedaan. Hoe trots we ook op ons land en onze taal zijn, Nederlands is nou eenmaal geen grote bekende wereld taal. On: Mijn Xbox (Day One) wordt morgenmiddag geleverd. Pakketje is zo'n 8,1kg. Kan NIET wachten! Ik ga alleen wel naar een vriend toe met hoge internetsnelheid, zodat al die digitale spellen die ik heb aangeschaft lekker snel op m'n One staan. Thuis zou het eeuwen duren.
Net status update van mij pakket. Wordt morgen geleverd!!!! Dat is de eerste van 2 xbox one's. Kon de ander niet meer annuleren. Kan er nu eentje kwijt voor 570. Denk dat ik dat maar doe en wacht op de volgende.
Jeeeeeeeh ik heb de mijne!!! Donderdagavond bij Microsoft.es besteld, vandaag in huis!! Gaat echt snel, bij Amazon had ik nog een week moeten wachten... Ben nu de update aan het doen...))
Ik denk dat ik de game heel erg gaaf ga vinden. Ben gek op De Romeinse Geschiedenis, al heeft deze game daar dacht ik weinig van weg. Er zullen altijd wel elementen zijn en dat lijkt mij nou zo tof aan de game. En dan met die CryTek 3 engine shit, yummie.
Hier ook!! Krijg net een mailtje binnen Tegelijk besteld, tegelijk verzonden:b: Best netjes, de 29e besteld Ben met een veeeeeeeeel te groot sinterklaas-surprise-project bezig... Ben zelf een boek aan eht inbinden, 650 pagina's, en eht gaat facking sloom... Vrees dat ik morgen weinig tijd heb om te xboxen... Nooooo
Ik wil een xbox one bestellen via de spaanse site maar die geeft aan ... Dirrecion - Linea 1 Dirrecion - Linea 2 Is linea 1 de straat en linea 2 het huisnummer ? of is dat de toevoeging ?