goed ik heb ook bij mediamarkt herzogenrath een reservering met ghost. zodra ze het binnen krijgen dan bellen ze mij. vandaag hebben ze me nog gebeld erover. dan kan ik hem 24 december ophalen. maar als ze het flikken om die prijs omhoog te gooien dan kunnen ze oprotten, verwacht niet dat ze dit doen. edit: echt bizar, dus elke winkel kan ervoor kiezen om die dingen voor hoofdprijs te verkopen
Tuurlijk!!! ZE mogen er een miljoen euro voor vragen als ze willen!!! Prima toch, als consument kies je waar je hem,koopt, en voor welke,prijs. We leven gelukkig,niet in een communistische staat
ja ik snap dat het mag en kan, maar bedoel dat gezien de schaarste van zowel ps4 als xbone kunnen ze nu dus beginnen met prijs opdrijven
Hier is de regelgeving over garantie zelfs soepeler. Producten die langer horen mee te gaan dan 2 jaar en alsnog kapot gaat zonder jouw schuld krijg je als het goed is nog steeds garantie.
ja maar er staat dus 4 jaar garantie, dus 2 is standaard en ze doen er nog 2 bij + een controller. de bundel kost eigenlijk 529 doe je daar een controller bij van zo'n 60 euri dan zit je nog op 589. dus hoe te F halen ze in hun hoofd om hier 693 van te maken. is schandalig
Heb jij hem kunnen reserveren in Herzogenrath zonder aanbetaling? Ik heb via de mail gevraagd om er een te reserveren en die gast van MM daar zei alleen met een aanbetaling van €30 kon ik er een reserveren.Al is dat voor mij niet zo'n probleem omdat ik maar ongeveer 25 minuten hoef te rijden maar toch vreemd dan.
Jeeej, de mijne (day one met fifa) is zojuist bezorgd (29 nog,besteld bij de Duitse microsoftstore)! nogmaals bedankt voor de tip, Hybrid! ik hoop oprecht dat die van jullie ook snel binnenkomt!
Day one edition bij Microsoft.de besteld om 23.15 op 29-11-13 en 3-12-13 geleverd om 15.15. Whoehoe\o/
Ik heb mijn Xbox ook op USA staan. Gewoon naar Bing gaan en dan intypen in plaats van spreken als je kinect niet werkt.
Op Amazon.fr staat de CoD bundle nu voor 490 Eur! Terug beschikbaar 13/12 maar delivery wel pas 2-3 jan.