ik wil hem niet via website bestellen omdat ik dus al verwacht had dat ms geen enkele ondersteuning zou geven bij problemen. als ik hem in de winkel haal dan kan ik terugrijden en moeten ze wel iets eraan doen.
Gelijk heb je. Hopelijk gaat mijn console 8 jaar mee (One) Ik heb 'm wel bestelt bij MS store. Mag toch vanuit gaan dat men niet moeilijk gaan doen qua garantie? Mocht ie ooit kapot gaan.
Ach, zodra hij in NL uit is ga ik er vanuit dat MS NL gewoon mee gaat werken wat garantie betreft. Ik heb een zwaar irritante, steeds erger wordende tik in mijn ventilator zitten en daar ga ik volgend jaar toch wel even contact over opnemen
er zijn zeker geen NL sites die ge-importeerde Ones verkopen ? ik wilde hem nl in het buitenland via de zaak kopen maar dat schijnt nogal lastig te zijn om de BTW terug te krijgen
je hebt gewoon garantie vanuit de fabrikant anders zou alles wat je in buitenland koopt bij problemen de garantie vervallen is gewoon een bullsh*t verhaal, je wilt niet weten wat er per jaar wordt geimporteerd, garantie=garantie de mensen laten zich gewoon veel te snel bang maken en zitten nu zonder Xbox One, tjah eigen schuld. ik heb er 2 uit duitsland besteld zonder enig probleem. en ze werken beiden nog 100%, al weken lang
Alleen moet je ze wel naar Duitsland sturen als hij defect is. Totdat hij in Nederland gereleased is.
In Duitsland willen ze hem ook niet hebben, kijk maar mijn mailtje van paar pagina's terug. Heb een week lang geprobeerd om hem te laten maken. Gelukkig kon diegene de xbox zelf fixen.
Ik heb op 1december de XBOX DAY one besteld op Microsoft store.de Maar heb nog steeds niets gehoord. Hebben jullie een mailtje gekregen eenmaal ze hem verzenden of niet?
MS NL zal dit volhouden tot de NL release waarschijnlijk, omdat ze natuurlijk niet blij zijn dat iedereen al lekker aan het gamen is met de nieuwe console. Echter heb je recht op garantie, bij welke MS gekocht dan ook, is gewoon Europese wetgeving, dus je niet laten afwimpelen.
Day One edities lijken helemaal uitverkocht te zijn? Jammer, m'n schoonbroertje wil er nu ineens één. Had ie dat maar eerder moeten zeggen, toen ik er nog twee extra had.
Heeft iemand al geprobeerd om gewoon via de duitse (of in welk land de xbox is aangekocht) site zijn garantie te claimen? Vind trouwens een rare discussie die constant terug komt. Ik ga toch ook niet met mijn in nederland aangekochte xbox 360 garantie halen in duitsland. Neemt niet weg dat het misschien wel interessant is om dat te proberen als de xbox one gereleased word in nl.